تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۱۰۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسیج مهندسین خوزستان ۱۲۰۰ واحد صنعتی نیمه فعال استان را عارضه یابی کرد
 مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان گفت: عارضه یابی ۱۲۰۰ واحد صنعتی نیمه فعال استان و ۵۰ واحد معدنی توسط گروه‌های جهادی تخصصی بسیج از جمله اقدامات بسیج در سال جهش تولید است.

محمد خانچی  در تشریح برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان در هفته بسیج اظهار داشت: عارضه‌یابی 1200 واحد صنعتی نیمه فعال استان و 50 واحد معدنی از سوی گروه‌های جهادی تخصصی بسیج از جمله اقدامات بسیج مهندسین برای سال جهش تولید است.

وی با اشاره ماهیت رو به رشد بسیج افزود: بسیج میراث ماندگار حضرت امام (ره) است و امسال نخستین سالی است که بدون شهید حاج قاسم سلیمانی این هفته را می‌گذرانیم اما دشمنان بدانند نهضت شهید سلیمانی ادامه دارد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان گفت: متخصصان بسیجی با آمادگی کامل در جهت رفع مشکلات و تنگناهای صنایع نیمه فعال استان گام برداشته و امید است با کمک همه دستگاه‌های استانی بتوانیم تا پایان سال گام موثری در جهت جهش تولید و رفع مشکلات صنایع برداریم.

وی گفت: توزیع کمک‌های مومنانه، تعمیر و بازسازی منازل افراد کم برخوردار در حاشیه اهواز، اهدای خون از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار