تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۲۱۰۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز طی شبانه روز گذشته
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی شبانه روز گذشته خبر داد.
  ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۱۵ دقیقه بامداد وقوع آتش سوزی بنگاه مشاور املاک در کوی ملت آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

او افزود: ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل و استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را مهار و از سرایت حریق به ساختمان‌های همجوار جلوگیری کردند.

قنبری به مهار آتش سوزی کنتور برق در ساختمان مسکونی راس ساعت ۱۷ و ۳۳ دقیقه در منطقه پردیس بلوار شباهنگ اشاره کرد و اظهار داشت: خودروی سواری پژو ساعت ۱۸ و ۱۸ دقیقه در منطقه کیان آباد به علت اتصال سیم کشی زیر داشبورت دچار آتش سوزی شده بود که شعله‌های حریق با عکس العمل سریع آتش نشانان اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: اتصال برق سیم کولر ۲ تیکه منجر به آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه زیتون کارمندی خیابان مهران نبش زهره ساعت ۱۹ و ۳۳ دقیقه شد که آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و دود ناشی از حریق را با استفاده از فن فشار مثبت از ساختمان تخلیه کردند.

او به آتش سوزی منزل مسکونی در کوی استادان خیابان میخک ساعت ۲۰ و ۱۳ دقیقه اشاره کرد و ادامه داد: آتش سوزی که به علت اتصال هود آشپزخانه رخ داده بود سریعا توسط آتش نشانان مهار و از پیشروی حریق جلوگیری شد. ضمن اینکه آتش نشانان حریق موتور سیکلت ساعت ۲۱ و ۵۶ دقیقه در منطقه مهدیس کوی علوم پزشکی را مهار کردند.

قنبری در پایان به نجات یک خانم توسط آتش نشانان به علت خودکشی در منزل مسکونی منطقه امانیه اشاره و بیان کرد: ماموران آتش نشانی در عملیات نجات افراد محبوس شده در اماکن، در منطقه زیباشهر خیابان شهید باقرزاده و بهزاد شهر خیابان قیصر امین پور موفق شدند ۳ شهروند را نجات دهند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار