تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۱۰۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایذه زیر آب رفت/ تصاویر
صبح امروز در پی بارش شدید باران در ایذه، بسیاری از معابر عمومی و محلات شهر ایذه زیر آب رفت.
 در ادامه فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته بر سطح منطقه فعال شده است، صبح امروز شاهد ریزش باران شدید و همچنین تندباد در برخی از مناطق شهرستان ایذه بوده‌ایم.

با وجود پیش‌بینی سیلابی شدن رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر عمومی در شهرستان ایذه، این بارش‌ها باعث شد تا در ساعات ابتدایی صبح امروز در خیابان‌ها و محلات شهر ایذه شاهد جاری شدن سیلاب و زیر آب رفتن خیابان‌ها باشیم.


آب گرفتگی معابر عمومی در ایذه

 با توجه به هشدار روز گذشته فرماندار ایذه مبنی بر احتمال آب گرفتگی در برخی از محلات پایین‌دستی شهر ایذه و زیر آب رفتن خانه‌ها و درخواست برای گذاشتن وسایل خانه خود در سطح مرتفع به‌منظور پیشگیری از وارد شدن آسیب جدی به آن، گزارش برخی از شهروندان از ورود آب به منازل این محلات حکایت دارد و بررسی‌ها در این زمینه در حال انجام است.

در ایذه به‌دلیل مجاورت برخی از مناطق پایین دستی با تالاب میانگران که میزبان تمام آبراهه‌های شهری است، همواره شاهد زیر آب رفتن برخی از منازل هستیم.

حسین لامی‌زاده فرماندار ایذه شب گذشته از ساکنان محلات خیابان حر، اکبرآباد، کشتارگاه قدیم و حافظ شمالی خواسته بود تا با توجه به تجربیات قبلی شهر ایذه در زمان بارش‌های سیل‌آسا، آمادگی لازم را برای مواجه با این مشکل احتمالی داشته باشند.

با وجود اینکه بارش شدید باران فروکش کرده است ولی همچنان آب در سطح خیابان‌ها جاری است. پیش‌بینی شده است که بارش‌ها تا عصر امروز ادامه داشته باشد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار