تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۱۰۰۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلمب ۶۲۷ واحد صنفی متخلف در خوزستان
 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۶۲۷ واحد صنفی خوزستان در زمان محدودیت کرونایی در استان، آبان امسال به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

امیرحسین نظری بیان کرد: در مرحله سوم محدودیت کرونایی در خوزستان بازرسان سازمان صمت استان بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف همچون دوره‌های گذشته نظارت دارد.

وی گفت: در مرحله سوم محدودیت کرونایی در خوزستان ۱۸ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف انجام گرفت و ۶ هزار و ۵۹۱ مورد تذکر از سوی بازرسان به واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند داده شد.

نظری ادامه داد: با وجود محدودیت در تعداد بازرسان این سازمان، اما به صورت شبانه‌روزی از واحدهای صنف در خوزستان بازرسی به عمل می‌آید تا در این شرایط سخت کرونایی برای جلوگیری از شیوع این ویروس و رعایت بهداشت به وظیفه خود عمل کرده باشیم.

رییس سازمان صمت خوزستان با اشاره به اینکه در این مسیر سایر دستگاه‌های ناظر و بازرس این سازمان را همراهی کردند ادامه داد: در این مرحله از محدودیت‌ها ۴۲۲ مورد گشت مشترک بازرسی با همکاری سایر دستگاه‌های ناظر همچون تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و بهداشت انجام گرفت.

محدودیت دو هفته‌ای کرونایی در شهرستان های اهواز و کارون خوزستان همچون سایر شهرهای کشور با وضعیت قرمز کرونا از یکم آذر اعمال شده است.

در خوزستان ۱۲۰ هزار واحد صنفی وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار