تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۱۰۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارتقای شبکه ارتباطی ۱۹ سایت همراه اول در خوزستان
 مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطی ۱۹ سایت همراه اول در خوزستان با نصب تجهیزات و ارتقای تکنولوژی توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده بیان کرد: عملیات توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول به منظور رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و استفاده بهینه شهروندان و ارایه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت در یک هفته گذشته انجام گرفت.
وی گفت: این عملیات با توجه به انجام کارهای روزانه جامعه و برخی امور زندگی مبتنی بر بستر دیتا و استفاده از ظرفیت‌های این تکنولوژی  در راستای جلب رضایت مندی مشترکان، انجام شد. 
مدیرمخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: در ادامه پروژه فاز هشت عملیات توسعه و ارتقا در خوزستان، طبق برنامه ریزی مدون در مناطق شبکه پر ترافیک شهری، روستایی و جاده ای، ارتقای شبکه ارتباطی همراه اول انجام می‌گیرد. 

فلاح زاده ادامه داد: در این مرحله از توسعه فاز هشت شبکه ارتباطی همراه اول،  تجهیزات فنی و ارتقای تکنولوژی ۳G ، ۲G و ۴G طبق زمان بندی و در موعد مقرربر روی ۱۹ سایت مناطق پرترافیک شهری، جادهای و روستایی پارک فرهنگیان آبادان،پست فاز ۲ اهواز، نوترکی، امامزاده صالح و کلاه پر سیاه ایذه، سرحدآقا بهبهان، سبزآب دزفول، حاجی آباد رامهرمز، مرکز مخابرات حمیدیه، ایستگاه حسینیه خرمشهر، سه راهی تنبل لالی، سازمان پایانه،آلبوعلایج وسطی، اسکله، اسکله ۲۶ و سازمان بنادرکشتیرانی ماهشهر، پتروشیمی و رستوران مهران  مسجدسلیمان و کارخانه آسفالت هندیجان نصب و راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه توسعه فاز هشت در خوزستان، بر اساس زمان بندی و با هدف گسترش، بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی و ارایه شبکه ارتباطی همراه اول با کیفیت مطلوب و اینترنت پرسرعت به شهروندان در حال انجام است.

بیس از پنج میلیون مشترک همراه اول زیر پوشش شرکت مخابرات خوزستان هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار