تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۱۰۰۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
کنترل ویروس کرونا نیازمند همکاری مردم است
 استاندار خوزستان گفت: مردم با سیاست‌هایی که در حوزه محدودیت‌ کرونایی اتخاذ شده همراهی کنند و در مسیر این تصمیمات گام بردارند تا بتوانیم رفتارهای موذیانه این ویروس را کنترل کنیم.

غلامرضا شریعتی روز شنبه در نشست ستاد مدیریت مبارزه با کرونا در استانداری خوزستان با اشاره به نخستین روز از اجرای محدودیت کرونایی در استان بیان کرد: تاکنون با همکاری همه نهادها از جمله فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج، نیروی انتظامی و ... اعمال محدودیت به ویژه در ۲ شهرستان قرمز یعنی اهواز و کارون خوب پیش رفته است.

وی افزود: در شهرستان‌های نارنجی و زرد در خوزستان نیز که دستور العمل‌های خاص خود را داشتند اقدامات لازم صورت گرفته است.

استاندار خوزستان ادامه داد: امیدواریم روند نزولی بیماران ناشی از کرونا، با اجرای محدودیت‌ها سرعت بخشیده شود و شیب کاهشی پیدا کند اما رسیدن به این مرحله نیازمند جدیت همه در این امر است.

وی  با تاکید بر استمرار در اعمال محدودیت‌ها بیان کرد: در طول ۲ هفته آینده باید همان گونه که با جدیت آغاز شده، این جدیت ادامه داشته باشد نه این که در چند روز آینده نسبت به این محدودیت‌ها بی‌توجهی شود.

وی ادامه داد: مناطق حاشیه‌ای اهواز و کارون نیازمند توجه ویژه‌تری هستند و از مردم می‌خواهم با تمام تلاش و آنچه در توانشان هست یکدیگر را به همکاری در رعایت محدودیت‌ها توصیه کنند.

  محدودیت جدید کرونایی از روز شنبه اول آذر در خوزستان آغاز شده است. براساس این محدودیت، شهرستان‌های اهواز و کارون به عنوان ۲ شهرستان قرمز خوزستان اعلام شده‌اند؛ همچنین در ۱۵ شهرستان خوزستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار