تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۰۹۹۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبان ماه آسمان در خوزستان چقدر بارید؟
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با وجود بارش‌هایی که در دهه سوم آبان اتفاق افتاد، به جز چند شهر میزان بارش آبان امسال نسبت به پارسال کمتر بوده است.

محمد سبزه‌زاری با اشاره به مقایسه میزان بارندگی در آبان‌ماه سال ۹۸ و آبان‌ماه امسال شهرهای خوزستان اظهار کرد: در آبان‌ماه سال ۹۸ میزان بارندگی در اهواز ۹۹ میلیمتر بود اما آبان‌ماه امسال ۲۱.۵ میلیمتر گزارش شده است که نشان‌دهنده کاهش ۷۷.۵ میلیمتری بارندگی است.

وی افزود: میزان بارندگی در آبان‌ماه سال ۹۸ در لالی ۷۶.۵ میلیمتر و در آبان‌ماه امسال ۱۳.۸ میلیمتر بوده است. همچنین در آبان‌ماه امسال میزان بارندگی در ایذه ۷۵.۸ میلیمتر و در مدت مشابه سال گذشته ۴۱.۳ میلیمتر گزارش شده است. میزان بارندگی در آبان‌ماه سال ۹۸ در دهدز ۶۵.۸ میلیمتر و در آبان ماه امسال ۴۳.۶ میلیمتر بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با وجود بارش‌هایی که در دهه سوم آبان اتفاق افتاد، به جز چند شهر، میزان بارش آبان امسال نسبت به پارسال کمتر بوده است.

وی افزود: در آبان‌ماه امسال میزان بارندگی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در اهواز، لالی، ایذه، دهدز، ایستگاه کشاورزی اهواز، هندیجان، شادگان، آبادان، ماهشهر، مسجدسلیمان، بهبهان، حسینیه اندیمشک، آغاجاری، شوشتر، امیدیه و شوش کاهشی بوده است.

سبزه‌زاری بیان کرد: در مقابل، میزان بارندگی در آبان‌ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در گتوند، رامهرمز، بستان و دزفول افزایشی بوده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار