تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۰۹۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ریزش کوه باعث مسدود شدن جاده قدیم اندیمشک-پل‌زال شد
ریزش کوه باعث مسدود شدن جاده قدیم اندیمشک-پل‌زال شد
 ریزش کوه در جاده قدیم اندیمشک - پل زال برای دقایقی سبب مسدود شدن این محور شد.

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان اندیمشک  گفت:این حادثه ساعتی قبل در منطقه گورحسنعلی رخ داد و سبب مسدود شدن مسیر شد.

پیمان جهانگیری افزود:گروههای ویژه راهدای و دستگاههای امدادی به سرعت به منطقه اعزام شدند و پس از ۴۵ دقیقه نسبت به پاکسازی و بازگشایی مسیر اقدام کردند و هم اکنون تردد در این مسیر در حال انجام است.

وی ضمن هشدار به رانندگان عبوری از این محور گفت:با توجه به حجم بارندگی اخیر در منطقه ، توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی همچنین رعایت احتیاط در تردد در جاده های بخش الوار اندیمشک ضروری است.

فرماندار اندیمشک از روستائیان ، کشاورزان ، دامداران و عشایر خواست با توجه به بارندگی پیش بینی شده در ساعات آینده از تردد و اقامت در حریم رودخانه های این شهرستان خودداری کنند.

وی گفت:باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی ، تمهیدات لازم برای مهار سیلاب احتمالی همچنین ذخیره نزولات آسمانی پیش بینی شده است.

جهانگیری از مدیران عامل سدهای کرخه و دز نیز خواست شرایط را مدیریت و کنترل کنند.

وی افزود:کشاورزان ، دامپروران و افرادی که به هر دلیل به صورت غیر قانونی از حریم رودخانه ها و مخازن بهره برداری می کنند باید هشدارهای لازم در این خصوص را جدی بگیرند.

جهانگیری از آمادگی دستگاههای اجرایی شهرستان اندیمشک برای کنترل شرایط در صورت سیلاب احتمالی خبر داد و از دستگاه های اجرایی خواست نسبت به برقراری کشیک شبانه روزی اقدام کنند.
بارندگی در شهرستان اندیمشک از جمعه شب آغاز شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار