تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۰۹۹۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خودرو‌های پلاک‌های بومی نمی‌توانند از ایذه خارج شوند
لامی زاده گفت: محدودیت‌های تردد، شامل طرحی می‌شود که در آن خودرو‌های پلاک بومی نمی‌توانند از ایذه خارج شوند.

   حسین لامی زاده فرماندار ایذه گفت: این شهرستان به عنوان شهر نارنجی از نظر شیوع بیماری کرونا ویروس شناخته شده است به همین منظور ادارات و دستگاه‌ها (به جز سازمان‌ها و ارگان‌های خدمات رسان یا امدادی) ملزم به کاهش نیروهای خود به ۵۰ درصد هستند.

او در ادامه بیان داشت: محدودیت‌های تردد‌ها، شامل طرحی می‌شود که در آن خودرو‌های پلاک‌های بومی ‌نمی‌توانند از شهر خارج شوند و متقابلاً خودرو‌های پلاک غیربومی نیز نمی‌توانند وارد دهدز و ایذه شوند و در صورت تخطی از این امر جرائم ۵۰۰ هزار تومانی تا یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

لامی زاده افزود: نحوه فعالیت مشاغل و محدودیت‌های اصناف از یک آذر به مدت ۲ هفته، شامل تعطیلی گروه‌های شغلی ۳ و ۴  هستند.

فرماندار ایذه تصریح کرد: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و سایر آموزشگاه ها، آرایشگاه‌ها، استخر‌های سرپوشیده، زبانسراها، کتابخانه ها، خانه‌های کودک، مهدکودک‌ها، سینما‌ها، مساجد، مصلی ها، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه، باغ موزه ها، تالار‌های پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه ها، شهربازی‌ها و مدارس شبانه روزی تعطیل هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: به صورت کلی برگزاری هرگونه برنامه اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و آزمون‌های حضوری نیز ممنوع است و در خصوص آموزش و پرورش مدارس غیر حضوری و کادر اجرایی در مدارس حضور داشته باشند محدودیت تردد‌ها به صورت جدی از خارج شهر به درون و از درون به بیرون از ساعات اولیه فردا اعمال خواهد شد.

او گفت بیمارانی که نیاز به خروج از شهرستان دارند باید با نامه اعزام با قید فوریت پزشک و تشخیص ستاد کرونا می‌توانند از شهر خارج شود.


مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار