تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۲۰۹۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی برگزارکنندگان عروسی و ختم در رامشیر به مراجع قضایی
سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: عاملان برگزاری مراسم‌های عروسی و ختم در این شهرستان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
   سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در این شهرستان رامشیر با موضوع بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا گفت: به دلیل اینکه مراسم‌های عروسی و ختم انتشار این بیماری را سرعت می‌بخشد، به همین منظور باید از برگزاری اینگونه برنامه‌ها جلوگیری شود.

او با تاکید بر برخورد قضایی با عاملان برگزاری مراسم‌های عروسی و ختم، افزود: مسیر‌های ورودی و خروجی با حضور نیرو‌های انتظامی و نظامی مسدود می‌شوند و خروج خودرو‌های دارای پلاک بومی شهرستان و همچنین ورود خودرو‌های دارای پلاک غیربومی به این شهرستان از همه مبادی ممنوع خواهد شد.

عبادی در خصوص اعمال محدودیت‌های اصناف بیان داشت: با توجه به نارنجی بودن وضعیت رامشیر، از فردا به مدت ۲ هفته اصناف گروه‌های ۳،۴ تعطیل می‌شوند، همچنین ادارات شهرستان به طور نوبتی یک دوم (۵۰ درصد) کارمندان سرکار خود حاضر خواهند شد و روسای دستگاه‌ها باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که با اعمال این مصوبه، در تمشیت امور مراجعان و وظایف محوله، اخلالی ایجاد نشود.

سرپرست فرمانداری رامشیر اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ازدحام جمعیت مراسم خاکسپاری در این شهرستان باید در ساعات ۶ الی ۸ صبح انجام شود و با افرادی که به مصوبات مربوطه را در زمینه پیشگیری از شیوع و ابتلای ویروس کرونا بی توجهی داشته باشند، برخورد قضایی در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار