تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۲۰۹۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلیه مبادی ورودی و خروجی مسجدسلیمان مسدود خواهند شد
فرماندار مسجدسلیمان گفت: کلیه مبادی ورودی و خروجی مسجدسلیمان به مدت دو هفته مسدود خواهند شد.
 محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان  امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنابر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ مصوبات آن به سراسر کشور با در نظر گرفتن وضعیت شهرستان‌ها، مسجدسلیمان به عنوان شهرستان دارای وضعیت نارنجی معرفی شد.

وی افزود: در همین راستا سی و یکمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان هم عصر امروز با حضور اعضا شورای تامین و همچنین مدیران ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید.

پاکدل گفت: در چند مدت گذشته وضعیت شهرستان فوق قرمز اعلام که خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد اوضاع شهرستان از فوق قرمز به نارنجی تبدیل شد.

وی ادامه داد: بنابر تصمیم ستاد ملی کرونا، شهرستان مسجدسلیمان دارای وضعیت نارنجی است و محدودیت‌های جدید به مدت دو هفته از فردا ۱ آذر در این شهرستان اعمال می‌شود و در همین راستا از فردا کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسدود و هیچ خودروی بومی با پلاک ۲۴ص اجازه خروج و خودروهای غیربومی هم در این مدت اجازه ورود به شهرستان نخواهند داشت و در صورت مشاهده ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در خصوص فعالیت اصناف نیز همچنان محدودیت فعالیت وجود دارد و ساعت ۱۸ پایان فعالیت اصناف در شهرستان خواهند بود و مشاغلی همچون آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، کافه رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی، چمن‌های مصنوعی، عرضه کنندگان دخانیات، تالارهای پذیرایی، مدارس و مراکز آموزشی(فقط بحث آموزش) و کلیه آزمون‌های حضوری تعطیل خواهند بود.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی، حضور پرسنل ادارات مختلف شهرستان مسجدسلیمان هم در این مدت بصورت یک دوم یا ۵۰ درصد خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار