تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۲۰۹۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح‌ های عمرانی، بازسازی، توسعه ساختمانی و محوطه‌ های شرکت فولاد خوزستان
طرح‌ های عمرانی، بازسازی، توسعه ساختمانی و محوطه‌ های شرکت فولاد خوزستان
 طرح‌ های عمرانی، بازسازی، توسعه ساختمانی و محوطه‌ های شرکت فولاد خوزستان با همت مدیریت خدمات و امور اجتماعی انجام شد.
روح الله علی‌پور رییس نت ساختمانی شرکت فولاد خوزستان  درباره اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: نت ساختمانی زیرمجموعه مدیریت خدمات و امور اجتماعی شرکت در شرایط تحریم و کرونا اقدامات ارزنده‌ای را به انجام رسانده است.
وی در تشریح این مطلب گفت: ساختار هندسی مسیر ورودی درب سه و طرح تعریض تقاطع با استفاده از تکنولوژی و دانش روز بتن‌های ویژه، اصلاح شد. همچنین ساختار و همسطح‌ سازی کانال‌های محوطه‌ای مربوط به واحدهای تاسیسات، مخابرات و برق در مدت ۲۰ روز از زمان شروع تا پایان کار اصلاح گردید. 
علی‌ پور در ادامه افزود: طرح توسعه پارکینگ خودروهای کارکنان در جوار درب یک برای کنترل ترافیک و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای و رانندگی در یک بازه زمانی ۱۰ روزه و به صورت جهادی به مساحت یک و نیم هکتار انجام شد.
رییس نت ساختمانی گفت: جایگاه نمونه‌ گیری در کنار طب صنعتی با استفاده از سازه‌ های سبک پیش ساخته احداث گردید و ساختمان و بلوک‌های حوزه آموزش، کتابخانه مرکزی شرکت و هنرستان شهدای فولاد در مدت ۶ ماه کاری بازسازی اساسی و نوسازی شدند.
وی افزود: به منظور رفع نقص‌ها، مشکلات سازه‌ای، تقویت بناها، تبدیل شرایط محدود کننده و تهدیدهای کرونا به فرصت، بروز رسانی سیستم سازه‌ ای حوزه آموزش، اصلاح مسیرها و معابر سطح شرکت و اجرای آسفالت حدود ۱۲۰ هزار متر مربع در سطح جاده‌های شرکت و بیش از سه هزار متر طول اجرای جدول و کانیووهای جمع‌ آوری آب باران و جلوگیری از آبگرفتگی محوطه‌ ها اقداماتی صورت پذیرفت.
رییس نت ساختمانی گفت: انجام فعالیت‌های احداثی و تعمیراتی سازه‌ها به متراژ بیش از چهار هزار متر مربع در ساختمان‌ های تولیدی، بهره‌ برداری و پشتیبانی برای افزایش و تقویت خطوط تولید از جمله فعالیت‌های انجام شده از سوی این واحد است. 
 
علی‌ پور در پایان سخنان خود گفت: از همه همکاران که با نهایت تلاش و دلسوزی در انجام وظایف کوشش دارند تقدیر و تشکر می‌‌کنم و امیدواریم در ادامه راه، هم فکر و همدل بر این باور باشیم که برای رسیدن به اهداف بلند مدت و تبدیل شدن به قطب صنعت در منطقه باید هوشمندانه و با صلابت عمل نماییم تا بتوانیم با تولید خلاقانه، با کیفیت و ارائه خدمات موثر باعث سربلندی و رونق اقتصادی کشور عزیزمان شویم.
طرح‌ های عمرانی، بازسازی، توسعه ساختمانی و محوطه‌ های شرکت فولاد خوزستانطرح‌ های عمرانی، بازسازی، توسعه ساختمانی و محوطه‌ های شرکت فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار