تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۰۹۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان در زمینه صادرات کم کار است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: خوزستان بااینکه میتواند بیشترین تلاش در حوزه اقتصادی را داشته باشد اما در صادرات و اقتصاد کم کار است.
 حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد:  یکی از مصادیق هدایت سبک زندگی اسلامی است که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که غربی‌ها برای نقطه مقابل آن از قبل انقلاب، دوران انقلاب و آینده برای آن برنامه دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: حیا نیز در پازل سبک زندگی نقش بسزایی دارد تمام تلاش دشمن هم حذف این عنوان از زندگی است.

وی در بخش دوم خطبه‌های نماز جمعه ادامه داد:  ورود کالا و ارتباطات دیگر استان‌های کشور به کشورهای همسایه بویژه عراق خروجی افتخارآمیزی برای ما دارد اما چرا این موضوع باید در خوزستان کمتر باشد؟

 وی اظهار کرد: خوزستان با این‌که می‌تواند بیشترین تلاش را در حوزه اقتصادی انجام دهد اما بشدت در صادرات و اقتصاد کم‌کاری می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: باید تلاش کرد در کشور و استان خوزستان تا حلقه مفقوده اقتصادی در سایر کشورها بویژه عراق و سوریه که خود مشتاق سرمایه‌گذار هستند، پیدا شود.

وی ادامه داد: انتخابات یکی دیگر از موضوعاتی است که دشمن در ایران، لبنان و عراق درحال کار روی آنست که برای انتخابات چند ماه آینده ما نیز به شدت مشغول فعالیت هست.

وی در خصوص بیماری کرونا تصریح کرد: قطعاً همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه تابع تصمیمات ستاد کرونا هستند و زمانی که عده‌ای از کارشناسان عنوان کنند ملزومات پیشگیری از ابتلا به ویروس رعایت شود همه همینکار را انجام خواهند داد.

موسوی‌فرد اذعان کرد: باز بودن حرم‌های مطهر و اماکن مذهبی با رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی یکی از پیشنهادات ما است اما این موضوع بیانگر نقض و رد مصوبات ستاد ملی کرونا نیست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار