تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۰۹۹۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست فرماندار اهواز از نیروهای مسلح برای همکاری در طرح محدودیت تردد
  فرماندار اهواز از اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان‌های اصلی شهر از جمعه شب خبر داد.

جمال عالمی‌نیسی در جلسه هماهنگی اعمال محدودیت‌های جدید کرونا در خوزستان که امروز (۳۰ آبان‌ماه) در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای مسئولان و سه قوه نظام لازم‌الاجرا هستند، اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری مجریان طرح، حضور و فعالیت همه دستگاه‌های اجرایی و همکاری همه مردم، سه مولفه‌ای هستند که با اجرای همزمان آن‌ها طرح موفق‌تر خواهد بود.

 وی با اشاره به اهمیت اقناع‌سازی مردم در کنترل بیماری، افزود: بدون اقناع مردم، مشکلات بیشتر است در حالی که همکاری مردم تاثیر زیادی در کنترل بیماری خواهد داشت.

عالمی‌نیسی ادامه داد: برای اجرای بهتر طرح کنترل بیماری، از امشب موانع فیزیکی در اکثر خیابان‌های منتهی به مراکز تجاری اهواز به کار گرفته می‌شود و این مسیرها با نیوجرسی بسته خواهد شد. این محدودیت تردد در پل نادری، خیابان طالقانی، خیابان امام خمینی(ره)، ۲۴ متری، کیانپارس و زیتون کارمندی اعمال خواهد شد تا با ایجاد مشکل و محدودیت ترددها، مردم کمتر برای خروج از منزل رغبت داشته باشند.

فرماندار اهواز بیان کرد: کار ایست و بازرسی‌ها کار کمرشکنی برای نیروهای پلیس راه و راهور است که انتظار می‌رود سایر نیروهای مسلح به ویژه ارتش در جاهایی که مستقر هستند در این زمینه بیشتر همکاری کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار