تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۰۹۹۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۷۰ طرح عمرانی خدماتی در احمدفداله دزفول بهره‌برداری شد
 ۷۰ طرح عمرانی خدماتی با صرف ۲۳۰ میلیارد ریال در دهستان احمدفداله دزفول روز پنجشنبه با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به بهره‌برداری رسید.

 رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور در مناطق محروم و سخت‌گذر دزفول گفت: این طرح ها شامل ساخت مراکز درمانی، مسکن محرومان، احداث هفت مدرسه، طرح آبرسانی به ۳۲ روستا و پل‌سازی، مسجد و خانه عالم در منطقه محروم و کوهستانی احمد فداله دزفول است.
محمد مخبر در این سفر  با اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر برای اتمام طرح جاده اصلی این منطقه، ساخت درمانگاه، مدرسه شبانه‌روزی ، مسکن ارزان قیمت و خرید دستگاه سنگ‌شکن سیار ویژه مناطق کوهستانی برای این منطقه کم‌برخوردار موافقت کرد و دستور داد تا در سریع‌ترین زمان ممکن این طرح‌ها اجرایی و در دسترس مردم قرار گیرد.

در این آیین  استاندار خوزستان، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیرعامل بنیاد برکت، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ، و جمعی از مسوولان محلی و گروه‌های جهادی حضور داشتند.

دهستان احمد فداله از توابع بخش شهیون دزفول واقع در دل رشته کوه زاگرس، ظرفیت‌های طبیعی و بکر فراوانی دارد که دسترسی به آنها به دلیل نبود جاده دشوار است.
فاصله شهر دزفول تا دهستان احمد فداله ۱۲۰ کیلومتر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار