تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۰۹۹۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سازمان بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکونی به محرومان ماهشهر تحویل داد
 ۲۵ واحد مسکونی احداث شده توسط سازمان بسیج سازندگی، روز پنجشنبه در آیینی با حضور رییس این سازمان، و جمعی از مدیران کشوری و استانی، به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ، در شهرک مدنی ماهشهر اهدا شد.

سردار محمد زهرایی روز پنجشنبه در این آیین در ماهشهر، با تبریک فرارسیدن هفته بسیج بیان کرد: مشارکت و امید آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف اعم از محرومیت زدایی و کمک در توسعه کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مشارکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در ساخت مسکن در نقاط محروم برای مددجویان و نیازمندان از اولویت‌های ماموریتی ما است.

رییس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: در استان خوزستان ۲ طرح شهید شوشتری و شهید کاظمی برای احداث مسکن ویژه محرومان و مددجویان از سال ۹۷ آغاز شده کهدر طرح شهید شوشتری تاکنون ۲۸۰ واحد مسکونی احداث و تحویل داده شد.

وی بیان کرد: همچنین در طرح شهید کاظمی احداث ۲۱۰ واحد مسکونی از سوی سازمان بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته که ۲۵ واحد مسکونی امروز نیز جزو این طرح است.

سردار زهرایی گفت: امید است در آینده ای نزدیک شاهد پایان ساخت و اهدای کامل این ۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان و محرومان باشیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار