تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۲۰۹۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صادقی: اگر لیگ را تعطیل کنند به ما ضربه می‌خورد
 سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است که تعطیلی لیگ برتر به ضرر این تیم خواهد بود.

  ابراهیم صادقی پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: نیمه اول تیممان خوب کار نکرد و تیم نفت بهتر از ما کار کرد و توانست به گل اول برسد ولی در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و توانستیم خیلی زود هم به گل برسیم. در نیمه دوم می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم و موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم اما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

او اضافه کرد: البته باید از تیم خوب نفت هم بگویم چرا که آن‌ها دیر کارشان را شروع کردند اما بازیکنان جوان خیلی خوبی دارد و یک تیم خوب را آماده کردند. آن‌ها هفته گذشته تراکتور را در تبریز متوقف کردند. می‌خواهم بگویم این تیم بسیار تیم خوبی بود و بازی کردن مقابل آن‌ها سخت بود ولی انتظار ما این بود که بهتر کار کنیم. انتظار ما از تیممان بیشتر است چرا که امسال اهداف ما بزرگ‌تر است و آمده بودیم تا این بازی را ببریم ولی در هر صورت یک مساوی هم برای ما بد نبود و امیدواریم هفته‌های بعد نتیجه بگیریم.

صادقی درباره داوری بازی گفت: داوری مشکلی نداشت و طبیعی است بعضی موقع‌ها اعتراض شود ولی در کل داوری خیلی خوب بود و مشکلی نداشت.

او درباره وضعیت ادامه لیگ برتر باوجود شیوع بیماری کرونا گفت: اگر بخواهند لیگ را تعطیل کنند واقعا به ما ضربه می‌خورد چرا که دوباره دو هفته تعطیل می‌شویم و دوباره دو هفته باید تمرین کنیم تا آماده شویم. همه بازیکنان و تیم‌ها باید پروتکل‌ها را رعایت کنند تا لیگ را ادامه دهیم. البته از وقتی این بیماری آمد واقعا در فوتبال پروتکل‌ها خیلی خوب رعایت شد و فقط یکی دو بازیکن ما تعداد زیادی مبتلا به کرونا داشتند و در این زمینه فوتبال خیلی خوب کار کرده و ‌می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر ورزش‌ها باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار