تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۰۹۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم نفت مسجدسلیمان: کم تجربگی بازیکنان به تیم‌مان ضربه زد
  مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: کم تجربه بودن بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان به تیم ضربه زد و سه امتیاز بازی را مقابل تیم سایپا از دست دادیم.

  مهدی خان‌آبادی پنجشنبه شب پس از تساوی مقابل سایپا در نشست خبری بیان کرد: بازی خوبی انجام دادیم؛ هر ۲ تیم تلاش کردند که فوتبال خوبی به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند و توانستیم گل نخست را هم بزنیم گفت: اگر با دقت بیشتری بازی می‌کردیم، سه امتیاز بازی در شهرمان باقی می‌ماند اما این امر محقق نشد.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: ما تغییرات زیادی در این فصل داشتیم اما خوشبختانه روند رو به رشدی را طی کرده و امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

وی درمورد عملکرد تیم داوری در این مسابقه گفت: داور به خوبی بازی را کنترل، و عدالت را در زمین برقرار کرد، اگرچه در چند صحنه می توانست به سود ما سوت بزند، اما روی هم رفته مشکل خاصی نداشت.

خان آبادی بیان کرد: تیم ما برای رسیدن به شرایط ایده آل به زمان نیاز دارد؛ امیدوارم در بازی‌های بعدی به آن چیزی که مدنظرمان است برسیم.

وی ادامه داد: پیش از شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال، تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و این موضوع در موفقیت تیم بسیار اثرگذار است.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور ، که عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.تیم  نفت مسجدسلیمان با ۲ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار