تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۰۹۹۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم سایپا:
کسب یک امتیاز از نفت مسجدسلیمان خوب است
 سرمربی تیم سایپا گفت: هدفمان پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان بود اما کسب یک امتیاز آن هم بیرون از خانه خوب است.

 ابراهیم صادقی پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بیان کرد: تیم ما در نیمه نخست خوب کار نکرد و حریف بهتر از ما بود و توانست به گل برسد اما در نیمه دوم با توجه به تغییر سیستمی که دادیم خیلی زود گل تساوی را به ثمر رساندیم.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم و می‌توانستیم برنده باشیم، اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

سرمربی تیم سایپا در خصوص تیم نفت مسجد سلیمان گفت: با وجود اینکه مجتبی حسینی کارش را با نفت دیر شروع کرد اما این تیم از بازیکنان جوان خوبی بهره می‌برد که در میدان به خوبی ظاهر شدند و در کل تیم خیلی خوبی بودند. نفتی ها هفته گذشته تیم پرمهره تراکتور را در تبریز متوقف کردند که این موضوع نشان از عملکرد بسیار خوب آنها است.

وی با بیان اینکه بازی کردن مقابل تیم نفت مسجدسلیمان آن هم در خانه اش سخت است افزود: انتظار عملکرد بهتری از تیمم را داشتم و برای برد وارد میدان شدیم. در این فصل اهداف بزرگتری داریم و امیدوارم در هفته های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

صادقی ، درمورد عملکرد تیم داوری در این مسابقه گفت: معتقدم داوری بازی امشب مشکلی نداشت و اعتراض از سوی کادر فنی هر ۲ تیم طبیعی است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر در شرایط کرونایی بیان کرد: با تعطیلی لیگ برتر فوتبال، تیم‌ها ضربه می‌خورند و بازگشت به شرایط مسابقات کار سختی خواهد بود لذا همه تیم ها باید پروتکل ها را رعایت کنند تا بتوانیم لیگ را ادامه دهیم. 

سرمربی تیم سایپا گفت: از وقتی ویروس کرونا وارد ایران شد، پروتکل های بهداشتی به خوبی در فوتبال رعایت شد و این موضوع می‌تواند الگوی خوبی برای سایر رشته‌ها باشد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار