تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۲۰۹۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های بازی فوتبال نفت مسجدسلیمان و سایپا
  دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و سایپا که عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار و با تساوی یک بر یک به پایان رسید ، با حاشیه‌هایی همراه بود.

 تیم نفت مسجدسلیمان با تساوی در این بازی توانست به رتبه نهم جدول رده بندی لیگ برتر برسد. این در حالی است که شاگردان سیدمجتبی حسینی موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند اما در امر گلزنی موفق نبودند.

تیم نفت مسجدسلیمان که نخستین بازی فصل خود را در خانه انجام می داد در دیدار برابر سایپا انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل این تیم داشت؛ در آن طرف شاگردان صادقی که نمی‌خواستند بازنده بازی باشند به دنبال کسب امتیاز از این دیدار بودند تا با دست خالی به تهران نروند.

با توجه به اینکه ابتدای لیگ است این دیدار برای هر ۲ تیم از اهمیت چندان زیادی برخوردار نبود اما نفتی‌ها چون در خانه بازی می کردند شانس بیشتری برای برد داشتند. 

در حالی که بازی‌های این هفته بدون تماشاگر بود حدود ۵۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بوده و تیم شان را تشویق می کردند.

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا پیش از شروع بازی همراه با مربی تیم سایپا به داخل ورزشگاه شهید بهنام محمدی آمد و به ارزیابی زمین این ورزشگاه پرداخت.

به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند.

ناظر مسابقه به همراه افسران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه با ماسک و دستکش مخصوص از وضعیت ورزشگاه دیدن کردند.

آیت صادقی بازیکن نفت به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت همچنین سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل محرومیت از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد.

تعدادی از خبرنگاران برای پوشش خبری قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان ممانعت شد.

داور در دقایق ۳۰ و ۷۵، بازی را به مدت ۲ دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان به سمت کادر فنی رفته و استراحت کنند.

مربیان ۲ تیم  از ابتدا تا انتهای بازی لب خط بوده و به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند.

در نیمه اول، بازیکنان نفت مسجدسلیمان توپ و میدان را در اختیار داشتند و توانستند دروازه سایپا را باز کنند اما در ابتدای نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند.

حسین مالکی پس از گلزنی به تیم نفت مسجدسلیمان که تیم سابقش محسوب می شد، به خوشحالی نپرداخت.

در این دیدار بهروز نوروزی‌فرد و میثم تهیدست از نفت مسجدسلیمان و محمدرضا سلیمانی، فریبرز گرامی و عارف حاجی‌عیدی از تیم سایپا کارت زرد دریافت کردند.

تیم های سایپا و نفت مسجدسلیمان با این تساوی ۲ امتیازی شده و در مکان هشتم و نهم رده بندی جای گرفتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار