تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۰۹۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام باند سارقان منزل دراهواز
انهدام باند سارقان منزل دراهواز
  فرمانده انتظامي استان از انهدام اعضای باند سارقان منزل توسط پلیس آگاهی استان در شهرستان اهواز خبر داد.

 ، سردار "سید محمد صالحی" در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: با توجه به وقوع سرقت از منازل توسط سرنشینان خودروهای پراید، پژو اس ال ایکس و تندر ال ۹۰ در سطح شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه باسرقت آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی، باند ۳ نفره سارقان را شناسایی کردند.
 فرمانده انتظامي استان خوزستان با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی، طی عملیاتی منسجم، هر 3 نفر متهم در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند، تصریح کرد: در این عملیات یک دستگاه خودروی ال 90 مورد استفاده در سرقت‌ها با پلاک مسروقه توقیف که در بازرسی از آن آلات و ادوات جرم از قبیل شوکر برقی، اسپری فلفلی، ۵ جفت دستکش و... کشف شد.
وی در ادامه اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، اموال مسروقه شامل، مقادیری طلاجات، ۴ دستگاه تلویزیون بزرگLED، سه دستگاه لپ تاپ، یکدستگاهPS4، یک عدد دوربین دو چشمی شکاری، 2 دستگاه دوربین عکاسی، 2 دستگاه گوشی به همراه ۹ کارتن تلفن همراه، انواع بدلیجات،۱۶ عدد ساعت مچی، ۴۴حلقه انواع انگشتر، یکصد فشنگ جنگی و یکصد فشنگ پلاستیکی سلاح کلت کمری کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان اینکه اعضای باند مزبور دارای سوابق متعددکیفری هستند، تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۴۱ فقره از محل‌های سرقت با حضور مالباختگان بازسازی و یکی از صحنه‌های سرقت که طی آن سارقان اقدام به ضرب و جرح مالک منزل کرده و کلیپ آن در فضای مجازی منتشرشده بود را شناسایی و بصورت مصور و مکتوب مستندسازی کردند.
انهدام باند سارقان منزل دراهواز
:
:
:
آخرین اخبار