تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۰۹۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء در خوزستان راه‌اندازی شد
  معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان از تشکیل قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا با هدف راه‌اندازی و کمک به شرکت‌های صنعتی راکد در این استان خبر داد.

  سرهنگ عبدالرضا حاجتی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگویی با صدا و سیمای خوزستان به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: امروز بسیج در تمامی صحنه‌ها آماده خدمت به مردم است و در هنگام شادی و سختی‌ها در کنار آنها حضور دارد.

سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه به مناسبت «هفته بسیج» بیش از یک هزار و ۵۳ برنامه در استان خوزستان برگزار می‌شود، ادامه داد: شعار هفته بسیج امسال «بسیج پیشرو، خدمت و امید آفرینی» است.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق همچون بامدژ، عین ۲، ملاشیه، علوی، غیزانیه و قلعه چنان، گروه‌های جهادی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان به ایجاد قرارگاه محرومیت‌زدایی در منطقه منبع آب اهواز اشاره کرد و گفت: در این منطقه ضمن تعمیر و بازسازی منازل و راه‌اندازی کارگاه برای ایجاد اشتغال‌زایی، با حضور تیم‌های پزشکی، بیماران به صورت رایگان درمان می‌شوند.

سرهنگ حاجتی همچنین از تشکیل قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا با هدف راه‌اندازی و کمک به شرکت‌های صنعتی راکد در استان خوزستان خبر داد و افزود: همچنین با هدف کمک به کشاورزان و افزایش تولید محصولاتی همچون کلزا، برنج در استان قرارگاه شهید ساجدی فعال و مشغول فعالیت است.

وی ادامه داد: از یکم آذرماه امسال پایگاه‌های بسیج در استان خوزستان با همکاری کادرهای بهداشتی و درمانی در امر مقابله با بیماری کرونا مشارکت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان از توزیع کمک‌های مؤمنانه و اهدای خون توسط بسیجیان در هفته بسیج امسال خبر داد و بیان کرد: با همکاری ناجا بسیج در امر ارتقای امنیت و مبارزه با سارقان و برهم زنندگان امنیت همکاری و مشارکت می‌کند.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار