تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۰۹۸۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات محدودیت‌های جدید ادارات و اصناف در اهواز و کارون
  سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: از روز شنبه محدودیت‌های جدیدی در اهواز و کارون به دلیل نزدیکی به اهواز اعمال می‌شود و تمام اصناف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود.

رضا نجاتی اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، همه تصمیمات و مصوباتی که در هفته‌های گذشته برای ۱۰ شهر استان خوزستان اتخاذ شد همچنان پابرجا است. اصناف نیز تنها تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از روز شنبه محدودیت‌های جدیدی در اهواز و کارون به دلیل نزدیکی به اهواز اعمال می‌شود و تمام اصناف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود. مدارس، دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزشی و ورزشی کاملا تعطیل هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان ادامه داد: سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی فعالیت خود را ادامه می‌دهند اما واحدهای اداری شرکت‌های خصوصی و اداری به صورت دورکاری با یک‌سوم کارکنان خدمات را ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: همچنین از روز شنبه از ساعت ۲۱ در اهواز و کارون عبور و مرور به جز خودروهای ارائه‌دهنده خدمات ضروری و برای خودروهای شخصی ممنوع خواهد بود. خودروهای دارای پلاک شهر اهواز اجازه خروج از اهواز را ندارند و پلاک غیربومی هم اجازه ورود به این شهر را ندارد و در صورت تخلف، ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان جریمه اعمال خواهد شد.

نجاتی گفت: البته این تصمیمات هر هفته یک بار رصد و بررسی می‌شود و قابل تغییر هستند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: با نیروهای بسیج و انتظامی هماهنگ شده است که در زمینه اجرای این مصوبات به صورت جدی ورود کنند بنابراین از شهروندان می‌خواهیم همکاری کنند. یقینا با افرادی که مصوبات را جدی نمی‌گیرند برخورد می‌شود و اعمال قانون سختی خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار