تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۰۹۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشدید نظارت بر اصناف خوزستان از اول آذرماه
 معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تاکنون برخورد با اصناف متخلف بیشتر در حد تذکر، اخطار و توصیه‌ بود اما از اول آذر، برخورد جدی‌تر خواهد شد.

بهرام جباری با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی برای اصناف اظهار کرد: گشت‌های مشترکی با محوریت فرمانداری‌ها به صورت مسمتر برگزار می‌کنیم؛ اجرای بازرسی‌ و نظارت بر اصناف با محوریت فرمانداری‌ها است و سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با همکاری شهرداری‌ها، اماکن و دانشگاه‌های علوم پزشکی بازرسی‌ها را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه بازرسی‌های انجام‌شده سخت‌گیرانه بوده‌اند، افزود: همکاران ما بازرسی‌های خود را به صورت مستمر انجام می‌دهند و برای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، بر اصناف نظارت دارند. در این خصوص و در صورت فعالیت اصناف پس از ساعت ۱۸ در شهرهای قرمز، در ابتدا تذکر داده می‌شود و سپس صنف متخلف تا دو هفته پلمب می‌شود؛ برخی محدودیت‌های جدید نیز قرار است از روز شنبه به اجرا درآیند اما اکنون نیز گشت‌های بازرسی مشغول هستند.

جباری گفت: تاکنون برخوردها بیشتر در حد تذکر، اخطار و توصیه‌ بوده است اما از اول آذرماه با توجه به تصمیمات اتخاذشده و محدودیت‌های جدید، برخورد جدی‌تر خواهد شد. هر چند نظارت بر اصناف هر روز انجام می‌شود اما شدت نظارت از روز شنبه بیشتر خواهد شد و در صورت مشاهده جرایم شامل پلمب، این مصوبه‌ اجرا خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار