تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۰۹۸۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام به دنبال انتقام از فکری
 در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور، نمایندگان خوزستان به مصاف حریفان خود می روند.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز (۲۹ آبان ماه) به مدت سه روز برگزار می شود که در روز نخست آن، نفت مسجدسلیمان میزبان سایپا است، در روز دوم و سوم نیز تیم های فولاد و نفت آبادان به ترتیب رو در روی تیم های استقلال و پرسپولیس قرار می گیرند.

نفت مسجدسلیمان – سایپا

 نفتی ها که بازهم مثل فصل نوزدهم لیگ برتر با مشکلات مالی بسیار مواجه هستند و به سختی توانستند بخشی از مطالبات بازیکنان خود را پیش از بازی در هفته دوم لیگ برتر پرداخت کنند، همچنان روزهای سخت و پر فراز و نشیبی را می گذرانند.

نفت علی رغم این که به دلیل مشکلات مالی نتوانست بازیکنان اسم دار و سرشناسی را به خدمت بگیرد، در هفته اول لیگ موفق شد تراکتور متمول را متوقف کند و یک امتیاز شیرین از این بازی خارج از خانه به دست آورد. نفتی ها در هفته دوم نیز در حالی رو در روی سایپا قرار می گیرند که مانند هفته نخست، سرمربی خود را روی نیمکت ندارند. حسینی به دلیل محرومیتی که از قبل با خود به یدک می کشد و چهار جلسه است، فعلا باید از جایگاه تماشاگران تیم خود را همراهی کند. هرچند باشگاه نفت به دنبال بخشیده شدن ۲ جلسه باقی مانده از محرومیت این مربی است. 

با تمام سختی هایی که نفتی ها تاکنون متحمل شده اند اما امیدوارند که روند خوب فصل قبل خود را در لیگ بیستم نیز ادامه دهند.

نفت از ساعت ۱۶:۳۵ امروز، پنجشنبه میزبان تیم سایپا است.

فولاد – استقلال تهران

به گزارش ایسنا، فولاد که به خوبی و با تمام قوا و در شرایط ایده آل خود را برای لیگ بیستم و حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آماده کرده است، در گام دوم خود در لیگ برتر باید در خانه از استقلال تهران پذیرایی کند. تیمی که فکری سرمربی آن است و فولادی ها خاطره خوبی از تقابل با او در نیم فصل دوم لیگ برتر در تیم نساجی ندارند؛ دیداری که فولاد، بازی برده را با شکست از زمین و آن دیدار پر سر و صدا خارج شد.

فولاد که در آخرین مصاف با استقلال تهران برنده میدان شده، در تلاش است در لیگ بیستم نیز استقلالی ها را شکست دهد تا با انگیزه ای دو چندان در ادامه مسابقات لیگ برتر به میدان برود. بازی که البته استقلالی ها هم برای برد در آن و جبران شکست فصل قبل مقابل فولاد، انگیزه فراوانی دارند و مطمئنا برای هیچ یک از این دو تیم آسان نخواهد بود.

همچنین آیاندا پاتوسی، بازیکن سابق استقلال که اکنون در فولاد شاغل است، با انگیزه ای که برای این تقابل دارد، می تواند برگ برنده نکونام در این دیدار باشد. هر چند که گفته می شود پاتوسی به دلیل دردی که در زانوی خود احساس می کند و در دیدار با ذوب آهن نیز به سختی به بازی رسید، ممکن است در دیدار با استقلال هم نتواند حضور پررنگی در ترکیب فولادی ها داشته باشد.

با توجه به انگیزه نکونام برای کسب امتیاز برابر تیم سابق خود و انتقام از سرمربی آبی ها و همچنین انگیزه فکری برای شکست دوباره فولاد، این بازی مطمئنا هجومی و همراه با صحنه های زیبایی از تلاش بازیکنان دو تیم برای گلزنی خواهد بود.

فولاد از ساعت ۱۶:۴۰ فردا (جمعه) در ورزشگاه اختصاصی خود پذیرای استقلال است.

پرسپولیس – نفت آبادان

تیم نفت آبادان به دلیل شرایط خاص بابت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش، روزهای سختی را پشت سر گذاشت. شرایطی که پورموسوی مجبور شد در هفته اول لیگ مقابل تیم پیکان با بازیکنان جوان خود بازی کند. دیداری نابرابر و البته همراه با نتیجه برد در عین ناباوری برای نفتی ها.

البته با تلاش های فراوان و درحالی که نفتی ها تنها چند ساعت برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات خود فرصت داشتند، پنجره باز شد تا نفتی ها در هفته دوم برابر پرسپولیس بتوانند از بازیکنان جدید خود نیز استفاده کنند. البته در این دیدار نفتی ها کار آسانی برابر پرسپولیس قهرمان چهار دوره لیگ برتر در ورزشگاه آزادی نخواهند داشت. دیداری که می تواند با توجه به انگیزه های دو تیم، از زیباترین بازی ها هفته دوم لیگ برتر باشد.

نفت اگرچه مانند دیگر تیم نفتی خوزستان که با مشکل مالی و سخت افزاری فراوانی برای حضور در لیگ بیستم مواجه بوده است اما این تیم همدل، امیدوار است که با جوانان خود فصلی به یاد ماندنی را برای هواداران خود رقم بزند.

شاگردان پورموسوی از ساعت ۱۶:۲۰ روز شنبه، یکم آذرماه در دیداری خارج از خانه به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار