تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۰۹۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روز پرحادثه برای آتش‌نشانان اهوازی
 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۴ عملیات مهار آتش و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش‌نشانان اهوازی انجام شد و روز پرحادثه ای را رقم زد.

  ابراهیم قنبری بیان کرد:در ساعت ۱۹ و ۲۸ دقیقه چهارشنبه نیز درپی اعلام نشت گاز کلر در تصفیه خانه کیان آباد آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند و با نشت کپسول گاز کلر ۸۰۰ کیلویی در تصفیه خانه روبه رو شدند؛ این حادثه تلفات جانی نداشت و  آتش‌نشانان ضمن ایمن سازی از نشت گاز کلر از داخل کپسول و بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند.

نجات ۱۶ شهروند

وی افزود: آتش نشانان در عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور در مناطق کیانپارس و کوی سعدی  و عملیات نجات حبس‌شدگان در اماکن مسکونی در مناطق کوی ملت، گلستان و کوی نفت، ۱۶ شهروند را نجات دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت چهار و ۱۲ دقیقه ۲۸ آبان، برخورد خودرو پراید به جدول، آتش‌نشانان را راهی محل حادثه در بلوار پاسداران نرسیده به میدان شهید بندر کرد.
وی با اشاره به ایمن سازی محل حادثه در جلوگیری از حوادث احتمالی توسط آتش نشانان افزود: آتش‌سوزی مغازه تجاری در ساعت چهار و ۳۰ دقیقه این روز در منطقه پردیس توسط آتش مهار شد.
قنبری ادامه داد: همچنین در اثر برخورد خودرو سمند به گاردریل در مسیر آزاد راه خلیج فارس در ساعت هفت و ۵۲ دقیقه روز چهارشنبه،  خودرو سمند آتش گرفت و آتش نشانان با ۲ رشته لوله آبرسان موفق به مهار زبانه‌های آتش شدند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد: همچنین نشت گاز خودرو پراید در منطقه فرهنگیان اهواز، توسط آتش نشانان برطرف و از بروز حادثه و آتش‌سوزی جلوگیری شد.

وی توضیح داد: برخورد خودرو با دیوار منزل در منطقه حصیر آباد اهوازحادثه ساز شد و آتش‌نشانان با حضور در محل به ایمن‌سازی و رفع نشتی بنزین خودروی مذکور اقدام کردند.

قنبری بیان کرد: همچنین  آتش سوزی خودرو پژو ۴۰۵ در بلوار کارگر اهواز نرسیده به میدان مالیات ساعت ۲۲ و ۲۷ دقیقه چهارشنبه که به علت نشت بنزین از انژکتور رخ داده بود توسط آتش‌نشانان مهار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار