تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۲۰۹۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نبرد مربیان جوان فوتبال ایران در مسجدسلیمان
 

 مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری یک بازی در شهرستان مسجدسلیمان پیگیری می‌شود.

  هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا بیست و نهم آبان ماه آغاز می‌شود که تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا تهران از ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

نفت مسجدسلیمان بعد از تغییرات زیادی که در نقل و انتقالات تابستانی داشت، با ترکیبی متفاوت از سال گذشته روانه بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شدند چرا که نماینده خوزستان امسال ترکیبی بسیار جوانی دارند؛ شاگردان مجتبی حسینی در هفته نخست موفق شدند تیم پر مهره تراکتور تبریز را در خانه متوقف کنند.

مهم‌ترین مشکل نفت مسجدسلیمان در هفته‌های نخست غیبت سرمربی این تیم در نیمکت مربیگری این تیم است؛ «مجتبی حسینی» به علت محرومیت باقی‌مانده از مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور نمی‌تواند در چهار هفته نخست از کنار زمین تیم خود را هدایت کند.

در آن‌سوی میدان سایپا تهران نیز که جوان‌گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده است، برای کسب حداقل امتیاز پای به ورزشگاه شهید بهنام محمدی می‌گذارد؛ نارنجی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی با اضافه کردن چهره‌ها جوان به ترکیب خود، توانسته‌اند هافبک‌هایی را جذب کنند که تجربه و توانایی آنها به این تیم جوان کمک می‌کند.

سایپا در کنار «محمدصادق بارانی» که به‌عنوان هافبک دفاعی- میانی برای این تیم در فصل گذشته توپ می‌زد، «مهرداد عبدی» را امسال از گل‌گهر جذب کرد تا علاوه بر توپ‌گیری از بازیکنان حریف، در انتقال توپ از خط دفاعی به بازیکنان هجومی و نظم دادن به بازی تیمی به آنها کمک کند.

همچنین «محسن مسلمان» که دوران درخشانی در پرسپولیس داشت و با این تیم به قهرمانی رسید، در سپاهان نتوانست روزهای خوب خود را ادامه دهد ولی حالا با جدایی از باشگاه اصفهانی و پایان کارش زیر نظر امیر قلعه‌نویی، امیدوار است که در سایپا دوباره شرایط مطلوبی را به دست بیاورد و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

ابراهیم صادقی برای موفقیت تیمش به تجربه و هنر تکنیکی مسلمان نیاز دارد و اگر این بازیکن از حاشیه‌های خود کم کند، می‌تواند بار دیگر در فوتبال ایران بدرخشد.

نفت مسجدسلیمان برای کسب اولین پیروزی خانگی خود راهی به جز تسلط بر میانه میدان ندارد و اگر نبردهای هافبک‌ها را به حریف واگذار کند، نتیجه‌ای بهتر از شکست در انتظار این تیم نخواهد بود؛ به هر حال باید به انتظار نشست و دید در جدال نبرد تیم‌ها و مربیان جوان لیگ برتر فوتبال کدامیک می‌تواند با ارائه بازی کم اشتباه، زمین مسابقه را با پیروزی ترک کند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار