تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۲۰۹۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزییات محدودیت‌ کرونایی در خوزستان جمعه آینده اعلام می‌شود
 استاندار خوزستان با اشاره به اعمال محدودیت‌ جدید کرونایی در کشور گفت: جزییات نهایی محدودیت کرونایی در خوزستان روز جمعه آینده اعلام می‌شود.

  غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در نشست خبری آنلاین با رسانه‌ها، بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونا در کشور و همزمانی با زمان سنتی پیک سندورم حاد تنفسی که به سیستم درمان فشار زیادی وارد کرده، بناست که سلسله محدودیت‌ جدید و ویژه در کشور اجرایی شود.

وی شرایط خوزستان را از لحاظ کرونا نسبت به سایر استان‌های کشور بهتر و قابل قبول توصیف کرد و افزود: به ویژه در ۲ هفته گذشته وضع خوزستان روبه بهبود بوده و امیدواریم این روند ادامه یابد.

شریعتی اضافه کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی برای مراکز استان‌ها اعمال ‌می‌شود که مرکز خوزستان نیز مشمول این محدودیت‌ها خواهد بود

وی ادامه داد: جزییات این محدودیت‌ها پس از جلسه روز جمعه آینده اعلام خواهد شد.

شریعتی با بیان اینکه این محدودیت‌ها فعلا در شهرستان‌های اهواز و کارون اعمال می‌شود، گفت: سایر شهرستان‌های خوزستانا فعلا مشکلی ندارند. با توجه به تعریف جدید، فعلا شهرستان قرمز در خوزستان نداریم و شهرهای ما در وضعیت نارنجی و یا زرد هستند و وضع آنها به نسبت قابل قبول است که امیدواریم این شرایط با همت و مشارکت مردم و دستگاه‌ها و رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بهبود یافته و حفظ شود.

وی افزود: با ورود به موقع ستاد مبارزه با کرونا و افزایش استفاده از وسایل خودمراقبتی همچون ماسک، میزان شیوع بیماری در خوزستان روند قابل قبولی گرفت و شرایط خوزستان نسبت به سایر استان‌های کشور بهتر است.

وی همچنین اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را برای همه دستگاه‌ها الزامی دانست و گفت: بخش اداری شرکت‌ها و صنایع مشمول تعطیلی خواهد بود اما بخش‌های تولیدی به هیچ وجه تعطیل نمی‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار