تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۹۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی با سایپا عیار تیم نفت مسجدسلیمان را مشخص می‌کند
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: سایپا یک تیم جوان و جنگنده است که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و عیار تیم ما در این بازی مشخص می‌شود.

 سیدمجتبی حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا بیان کرد:کسب سه امتیاز این بازی خانگی برای ما خیلی مهم است لذا سعی می‌کنیم یک بازی خوب و متفکرانه مقابل سایپا که یکی از تیم‌های خوب لیگ است انجام دهیم. 

وی با بیان اینکه کادر پارسال تیم سایپا حفظ شده و این موضوع نقطه قوت تیمشان است گفت: پرداخت ۱۰درصد از دستمزد بازیکنان تیم مسجدسلیمان بسیار به موقع بود و در روحیه بازیکنان تاثیرگذار بود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد محروم بودن خود در این مسابقه و اینکه نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند، افزود:از این بابت هیچ مشکلی ندارم و از روی سکوها بازی را می‌بینم؛ شاید اینگونه بهتر بتوانیم بازی تیمم را مشاهده کنم. خوشبختانه بازیکنان تیم ما شرایط روحی خیلی خوبی دارند و چون ابتدای فصل است مشکل مالی نداریم.

وی بیان کرد: خوشبختانه امسال تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان ما بسیار باانگیزه هستند؛ امیدوارم بتوانیم نتایج ایده‌آلی کسب کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب یک امتیاز در مکان‌های دهم و یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار