تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۰۹۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشت گروه نظارتی کنترل قیمت‌ها را در آبادان به عهده دارند
  سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه‌ انسانی فرمانداری ویژه آبادان به اجرای طرح تشدید کنترل بازار و خدمات برای جلوگیری از افزایش قیمت‌های در این شهرستان اشاره کرد و گفت:هشت گروه، نظارت بر بازار و خدمات در آبادان را برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها برعهده دارند.

 سیدمصطفی علوی‌نیا روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان آبادان بیان کرد: این طرح به منظور تشدید نظارت بر بازار همزمان با ایجاد نابسمانی در قیمت بسیاری از اجناس، خدمات و کالاهای مورد نیاز مردم در آبادان ئذ حال اجراست.

وی به سرکشی به انبارها و سردخانه‌ها در آبادان در راستای پایش و کنترل موجودی آنها در قالب اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار اشاره کرد و افزود: تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم مورد تاکید دولت است و بر این اساس با گرانفروشی در شهرستان به شدت برخورد خواهد شد.

علوی‌نیا نظارت بر قیمت تاکسی و مسافربرهای شخصی در مسیرهای روستایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: افزایش قیمت کرایه‌ها در این بخش باید با نظر فرمانداری اعمال شود.

رییس اداره صنعت، معدن، تجارت آبادان نیز در این نشست گفت: ۳۸۳ واحد تجاری آبادان در یک ماه گذشته بازرسی و ۵۸۶ شکایت کتبی و تلفنی ثبت شد که برای ۷۶ واحد متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.   

بیژن بداغی افزود: برای کنترل بازار ۱۵۵ تن روغن مایع خوراکی ، ۲۷ تن مرغ منجمد و ۵۷ تن شکر با قیمت مصوب ، برای عرضه به مردم ، بین فروشگاه‌ها و مغازه منتخب شهرستان آبادان توزیع شد.

وی گفت:مردم علاوه بر روش‌های سنتی شامل مراجعه به اداراه صمت و انجام مکاتبه می‌توانند از طریق سامانه تلفنی و یا اینترنتی ۱۲۴ گزارشات گرانفروشی و کم فروشی را برای بررسی منعکس کنند.

آبادان دارای ۱۵ هزار واحد صنفی است. 

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار