تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۰۹۸۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شادگان در وضعیت نارنجی و هشدار شیوع بیماری کرونا قرار دارد
 سرپرست فرمانداری شادگان گفت: این شهر به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت نارنجی و هشدار قرار گرفت و شهروندان باید همه موارد لازم را برای جلوگیری از افزایش مبتلایان در دستور کار داشته باشند.

امید صبری پور اظهار کرد: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی، شادگان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی و هشدار است.

وی با انتقاد از رسانه‌هایی که بدون اطلاع نسبت به نشر اخبار مربوط به کرونا اقدام می‌کنند، اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی، تنها منبع رسمی اخبار در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا شادگان است و طبق آخرین استعلام صورت گرفته، این شهر در وضعیت نارنجی و هشدار است.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: افزایش شیوع ویروس کرونا و ابتلای افراد به این بیماری، وضعیت شادگان را از زرد به نارنجی تغییر داد.

وی تصریح کرد: تغییر وضعیت ابتلاء به ویروس کرونا در شهرستان شادگان از زرد به نارنجی نشان از تنزل مراقبت‌ها، عادی انگاری و رعایت نکردن اصول و پروتکل‌های بهداشتی است که برای بهبود این شرایط به همراهی مردم و مسئولان و اعمال برخی از محدودیت نیاز است.

صبری پور در پایان گفت: اجتماعات، محل مناسبی برای تکثیر و انتقال ویروس کرونا است و برای جلوگیری از شیوع و گسترش این ویروس باید از برگزاری هرگونه مراسم شادی عزا و اجتماعات دیگر پرهیز کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار