تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۰۹۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هنرستان صنعتی گامی مهم برای توسعه مهارت افزایی دانش آموزان است
 

 استاندار خوزستان گفت: افتتاح هنرستان صنعتی شهدای وزارت امور خارجه در سوسنگرد زمینه‌ساز رشد و ارتقای شاخص‌های مهارت‌آموزی در بین دانش آموزان منطقه خواهد شد.

  غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه برگزاری آئین افتتاحیه هنرستان صنعتی شهدای وزارت امور خارجه در شهرستان سوسنگرد، اظهار کرد: این هنرستان با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر سوسنگرد احداث شد.

استاندار خوزستان بر نقش مهم اجرای طرح توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های صنعتی بر رشد شاخص مهارت‌آموزی در بین دانش آموزان تأکید کرد و افزود: مدرسه به عنوان زیرساخت توسعه فضای فیزیکی لازم را برای توسعه پایدار جامعه در همه مراحل فراهم می‌کند و بی‌شک هنرستان‌های صنعتی نقش مهمی را در تحقق این امر ایفا می‌کند.

شریعتی با بیان اینکه منطقه دشت آزادگان به یک منطقه صنعتی در حوزه نفت تبدیل شده است، ادامه داد: توسعه مهارت افزایی در بین دانش آموزان زمینه‌ساز تربیت نیروی کار متخصص و ماهر برای حوزه‌های مختلف صنعتی به حساب می‌آید و این امر مهم بدون توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های صنعتی امری ناممکن است.

استاندار خوزستان در پایان گفت: رشته‌های جوشکاری صنعتی، کامپیوتر و دوره‌های مختلف فنی حرفه‌ای برای دانش آموزان این منطقه توسط این هنرستان صنعتی ارائه خواهد شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار