تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۰۹۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان‌های اهواز به جهادگران طلبه برای پشتیبانی نیاز دارد
 مسئول بسیج طلاب و روحانیون اهواز گفت: در اهواز چهار بیمارستان برای بیماران کرونایی وجود دارد که برای پشتیبانی از آنها در هر شیفت نیاز به ۴۰ طلبه داریم.

حجت‌الاسلام سعید بیت سیاح با اشاره به شیوع بیماری کرونا و همه‌گیری آن، اظهار کرد: طلاب احساس نیاز کرده‌اند و به یاری کادر درمان شتافتند چرا که مقام معظم رهبری، در سخنان حکیمانه خود از جوانان خواسته بودند که در زمینه کمک‌رسانی به کادر درمان ورود کنند.

وی افزود: در این راستا طلاب خوزستان همواره ثابت‌قدم میدان‌های مختلف بوده‌اند، تمام‌قد و به‌طورجدی وارد عرصه مبارزه با کرونا شده و ثابت کردند که می‌توان با تلاشی خستگی‌ناپذیر بر این بیماری پیروز شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون اهواز بیان کرد: از ۲۷ خرداد ماه امسال طلاب و روحانیون خوزستان به‌طورجدی به منظور خدمات‌رسانی و کمک به کادر درمان وارد بیمارستان‌ها شدند و از موقعی که ورود کردند، زمان درمان بیماران سریع‌تر شده است.

بیت سیاح در ادامه به کمبود نیرو برای پشتیبانی از تمامی بیمارستان‌های کرونایی اشاره کرد و افزود: در کل اهواز چهار بیمارستان وجود دارد و اگر بخواهیم همه‌ی بیمارستان‌ها را پشتیبانی کنیم، در هر شیفت نیاز به ۴۰ طلبه داریم که امید می‌رود تمام مدارس علمیه پای‌کار بیایند و بتوانیم به همه بیمارستان‌ها نیرو اعزام کنیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون اهواز در پایان گفت: طلاب بهترین قشری هستند که می‌تواند به کمک کادر درمان بیاید چرا که آنها می‌توانند در تمامی زمینه‌ها از جمله فرهنگی، اخلاقی، معنوی و خدماتی خدمت‌رسانی کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار