تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۰۹۸۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۹۵ درصد دانش‌آموزان خرمشهری مجازی تحصیل می‌کنند
 رئیس آموزش و پرورش خرمشهر با بیان اینکه حدود ۴۲ هزار دانش‌آموز در خرمشهر مشغول به تحصیل هستند، گفت: از این تعداد ۹۵ درصد دارای گوشی و تبلت‌ هستند و آموزش مجازی را دنبال می‌کنند.

محمدعلی احمدزاده اظهار کرد: حدود ۴۲ هزار دانش‌آموز در شهرستان خرمشهر مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۹۵ درصد دارای گوشی و تبلت‌ هستند و آموزش مجازی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: ۵ درصد از دانش‌آموزان به آموزش مجازی دسترسی ندارند که دسترسی به شاد تنها به نداشتن گوشی و امکانات بازنمی‌گردد و در برخی مناطق به ویژه روستاها و حاشیه شهر، مشکل اتصال و پوشش اینترنت وجود دارد.

رئیس آموزش و پرورش خرمشهر با اشاره به نحوه تحصیل دانش آموزان، بیان کرد: با توجه به قرمز شدن وضعیت استان، آموزش به صورت مجازی دنبال می‌شود اما مدارس شهرستان باز هستند و دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در روستاها برای تحصیل و رفع اشکال به صورت حضوری و محدود به مدرسه مراجعه می‌کنند. آموزش اکنون از چند طریق دنبال می‌شود که یکی از این راه‌ها شبکه آموزش است. علاوه بر آن همه همکاران در مدارس شهرستان، روستاها و حاشیه‌ای حضور دارند و به دانش‌آموزانی که به اینترنت و امکانات دسترسی ندارند، آموزش می‌دهند.

احمدزاده با بیان اینکه درسنامه یا جزوه‌های آموزشی برای دانش آموزان ارسال می‌شود، تصریح کرد: ما آموزش همه دانش آموزان شهرستان را رصد می‌کنیم، با وجود اینکه هیچ چیز جایگزین آموزش حضوری نمی‌شود اما به جرأت می‌توان گفت که هیچ دانش آموزی هم از آموزش محروم نیست.

رئیس آموزش و پرورش خرمشهر در پایان بیان کرد: به همت یکی از مدیران مدرسه در یک روستا، ۱۰ تبلت تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار