تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۰۹۸۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعمال محدودیت‌های کرونایی در هندیجان مطلوب نیست/ استفاده از ماسک را جدی بگیریم
رئیسی با انتقاد از وضعیت نامطلوب اعمال محدودیت‌های کرونایی در هندیجان گفت: فقط ۶۵ درصد مردم از ماسک استفاده می‌کنند.
 داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان  گفت: تعدادی از مصوبات ستاد کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های کرونایی از جمله؛ خاموشی پارک ها، جلوگیری از تجمع‌های شبانه جوانان و ممانعت از برگزاری مراسم ختم و عروسی در شهرستان به خوبی انجام نمی‌شود.

او میزان استفاده از ماسک در سطح جامعه را ۶۵ درصد عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی این میزان کافی نیست و می‌تواند منجر به افزایش موارد بیماری شود، این در حالی است که در ادارات بیشتر از ۹۰ درصد کارمندان و ۸۰ درصد صاحبان اصناف از ماسک استفاده می‌کنند.

رئیسی با اشاره به کاهش موارد بستری و بیماران بدحال طی ۲ هفته گذشته در هندیجان کاهش یافته است، اظهار داشت: این وضعیت شکننده است و با کوچک‌ترین سهل انگاری وضعیت شهرستان را به سوی نارنجی و قرمز سوق خواهد داد، البته براساس بازدید‌های انجام شده طی ماه گذشته با همکاری ۴ گشت مشترک، ۴۷ مورد از اصناف متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و ۱۵ مورد نیز پلمب شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت زرد، مشاغل گروه شغلی ۴، از جمله؛ کافه ها، سالن‌های ورزشی و اماکن تفریحی در محدودیت‌های کرونایی قرار می‌گیرند و باید تعطیل شوند، ضمن اینکه برگزاری هرگونه مراسم ختم و عروسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و ... ممنوع است.

این مقام مسئول با تاکید بر تعطیلی اصناف تا ساعت ۲۴، بیان داشت: نصب بنر و اطلاعیه برگزاری مراسم ختم و عروسی ممنوع است و با متخلفان اعم از چاپخانه‌هایی که اقدام به چاپ اطلاعیه می‌کنند و برگزارکنندگان مراسم‌ها برخورد جدی و قانونی صورت می‌گیرد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار