تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۰۹۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام ۹ عملیات مهار آتش و امداد و نجات در اهواز طی شبانه روز گذشته
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۹ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات با تلاش همه جانبه آتش نشانان طی دیروز خبر داد.
 ، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: ساعت ۷ و ۱۴ دقیقه آتش سوزی خودروی نیسان وانت در مسیر بلوار نفت اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا ۳ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد و آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق خودرو، که در اثر اتصال سیم کشی برق موتور خودرو رخ داده بود را مهار کردند.

قنبری در ادامه به واژگونی خودروی پراید در جاده ساحلی مسیر پل هفتم به سمت پارک لاله ساعت ۱۱ و ۱۷ دقیقه اشاره کرد و بیان داشت: این حادثه که دبه دلیل بی احتیاطی راننده در کنترل خودرو رخ داده بود، منجر به خسارت کامل به آن شد و آتش نشانان با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی و ایمن سازی مسیر، خودروی مذکور را به حالت اولیه بازگرداندند و با انتقال آن به حاشیه امن مسیر از بروز حادثه برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آتش سوزی نیزار‌های مسیر مهدیس جنب بازارآهن ساعت ۱۱ و ۴۹ دقیقه ادامه داد: آتش نشانان با اطفای حریق دود غلیظی که مانع وضوح دید خودرو‌های عبوری شده بود را برطرف کردند، همچنین حریق خانه مسکونی به علت اتصال سیم کشی برق لامپ سقف که منجر به دودگرفتگی و خسارت اثاثیه در کوی سعدی ساعت ۱۵ و ۹ دقیقه شده بود با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او با بیان اینکه آتش سوزی خانه مسکونی در منطقه گلستان خیابان آذر ساعت ۱۸ و ۹ دقیقه به علت اتصال سیم کشی برق سالن پذیرایی با سرعت عمل آتش نشانان اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری شد، تصریح کرد: نجات ۶ شهروند در عملیات نجات از کابین آسانسور در مناطق کوی سعدی، کوی ملت فاز ۳ خیابان ۱۰ و عملیات نجات محبوس شده‌ها در اماکن مسکونی در منطقه سپیدار خیابان ۹ نیز صورت گرفت، ضمن اینکه آتش نشانان در شهرک پیام یک حلقه مار را که با وارد شدن به خودرو موجب نگرانی صاحب آن شده بود با استفاده از ابزار تخصصی به دام انداختند و در طبیعت رها کردند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار