تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۲۰۹۷۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل برق دزفول با تخصیص اعتبارات و تجهیزات ویژه برطرف می‌شود
 نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبارات و تجهیزات ویژه برای توسعه شبکه برق شهرستان خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، سید احمد آوایی نماینده مردم شهرستان دزفول در راستای رفع مشکلات شبکه برق شهرستان دزفول و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر دیدار و گفت‌وگو کرد.

آوایی در این دیدار با بیان اینکه "بیش از 15درصد از مصرف برق استان خوزستان به شهرستان دزفول اختصاص دارد" افزود: برخی از مناطق شهرستان دزفول با افت فشار برق و در برخی مواقع قطعی برق مواجه است که پیش بینی می‌شود با افزایش بار در سال آینده این مشکل تشدید شود و در جهت رفع این مشکل ضروری است تا نسبت به افزایش تجهیزات و امکانات موجود اقدام شود.

نماینده مردم دزفول در ادامه معضل خاموشی معابر را از دیگر مشکلات این شهرستان دانست، گفت: در شهرستان دزفول چندین شهر اقماری وجود دارد که این مشکل متاسفانه در اکثر این مناطق مشهود است و باعث بروز مشکلات و خسارات مالی زیادی برای شهروندان شده است و لازم است تا در جهت رفع این مسئله در کنار اختصاص بودجه مناسب، امکانات مناسبی نیز به شهرستان دزفول تحویل داشته شود.

 آوایی به جزئیات این دیدار اشاره کرد و بیان کرد: مدیرعامل شرکت توانیر ارائه خدمات مناسب به مشترکین شبکه توزیع برق را از اولویت های این مجموعه دانست و تاکید کردن لیست نیازهای شهرستان دزفول در اسرع وقت تامین شود و اقدامات موثری در حوزه توسعه شبکه برق شهرستان دزفول صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: در این نشست نیازهای شهرستان دزفول از جمله افزایش ترانس ایستگاه 400 کیلووات، تحویل بیش از 100 ترانسفورماتور و چندین کیلومتر پایه روشنایی و کابل خود نگهدار و دیگر تجهیزات به صورت ویژه و تفکیک شده به همراه اولویت های متفاوت برای مدیر عامل شرکت توانیر بیان و طی درخواست‌هایی رسمی به او ارائه شد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار