تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۲۰۹۷۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه چمران اهواز مجازی خواهد بود
 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با تشریح برنامه‌های این معاونت برای دانشجویان جدید، گفت: با توجه به اینکه شرایط حضور فیزیکی وجود ندارد، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی همه مجازی خواهند بود و هیچ کدام متوقف نخواهند شد.

عبدالرحیم هوشمند اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط حضور فیزیکی وجود ندارد، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی همه مجازی خواهند بود و هیچ کدام متوقف نخواهند شد. کلاس‌های آموزشی نیز به صورت مجازی از هفته گذشته آغاز شد.

وی افزود: در روزهای آینده یک برنامه مجازی برای دانشجویان جدید داریم؛ در این برنامه دانشگاه معرفی می‌شود و اطلاعات متفاوتی در خصوص رشته‌های آموزشی، وضعیت دانشگاه، فعالیت‌های اجتماعی دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی، نشریات و... در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. با برگزاری این‌گونه برنامه‌ها، ارتباط با دانشجو بیشتر خواهد بود و اگر وضعیت بهتر شود، دانشجویان اطلاعات کافی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خواهند داشت و فعالیت‌های اجتماعی را به صورت حضوری ادامه خواهند داد. دانشجویانی که در طی تحصیل فعالیت‌های اجتماعی دارند، پس از فارغ‌التحصیلی دانشجویان موفق‌تری خواهند بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان با اشاره به فعالیت انجمن‌های علمی، گفت: دانشجویان با عضویت در انجمن‌های علمی رشته مربوط به خود می‌توانند فعالیت‌های علمی داشته بانشد، این فعالیت‌ها دانشجو را با شرایط رشته تخصصی آشنا می‌کند و سطح موفقیت آموزشی را افزایش می‌دهد. سالانه و با آغاز سال تحصیلی، انجمن‌های علمی مراسم معارفه‌ای با حضور اساتید انجام می‌دادند که  امسال به صورت مجازی انجام خواهد شد. این برنامه‌ها منجر به آشنایی دانشجو با رشته، اساتید و فرصت‌های پیش رو می‌شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار