تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۲۰۹۷۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
15 درصد تلفات جاده ای خوزستان مربوط به موتورسیکلت سواران است
 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان سهم موتورسیکلت سواران از تلفات جاده ای استان را 15 درصد اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، فواد غزیعلی در مراسم اهداء کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران که در محل پلیس راه اهواز-اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته از تعداد 587 نفر فوتی ناشی از تصادف در جاده های استان، سهم موتور سیکلت سواران 15 درصد بود.

وی افزود: به منظور کاهش تلفات جاده ای در حوزه موتورسیکلت سواران، سالانه حدود 1250 عدد کلاه ایمنی رایگان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بین موتورسواران توزیع و به آنها آموزش های لازم نیز ارائه می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به توزیع کلاه ایمنی بین موتوسوارن در شهرهای اهواز، باغملک و هویزه از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: روند توزیع کلاه ایمنی در سایر شهرهای استان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

همچنین در این مراسم سرهنک جواد حقی زاده، جانشین رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تعداد تلفات جاده ای موتورسوارن قابل ملاحظه است از این رو ارائه آموزش های عمومی و ارتقاء فرهنگ ایمنی عبور و مرور باید در اولویت باشد.​
:
:
:
آخرین اخبار