تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۰۹۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰درصد مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی نفت مسجدسلیمان پرداخت شد
  مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان از  پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم خبر داد.

مهران حسنوند اظهار داشت: این اقدام با همکاری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه و همچنین پیگیری های مداوم نماینده شهرستان در مجلس صورت گرفت که بدون تردید باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم نفت مسجدسلیمان بسیار قدرتمند در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی حضور خواهد یافت گفت: قطعا با برطرف شدن مشکلات مالی تیم، شاهد عملکرد بهتری از بازیکنان خواهیم بود.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: تمام تلاش مجموعه باشگاه موفقیت تیم و خوشحال کردن دل هواداران مسجدسلیمانی است. نفت مسجدسلیمان یک تیم ریشه دار و مردمی است لذا انتظار داریم که مسئولان توجه بیشتری به این تیم داشته باشند.

وی عنوان کرد: تمرینات تیم بسیار خوب و منظم زیر نظر کادر فنی در حال انجام است و بازیکنان از روحیه خوبی برخوردار هستند و امیدوارم در بازی با سایپا بتوانیم با ارائه یک بازی جذاب، سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

حسنوند عنوان کرد: چند روز گذشته با ابلاغ وزارت نفت، اعضای سابق هیات مدیره باشگاه در سمت خود باقی ماندند که قطعا این موضوع به موفقیت تیم در فصل جاری کمک می کند. خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی در باشگاه در حال رقم خوردن است و تلاش می کنیم عملکردی بهتر از فصل گذشته داشته باشیم.   

وی افزود: پیش از آغاز لیگ دوران بدنسازی خوبی را طی کرده و بازی های تدارکاتی بسیاری انجام دادیم و کادر فنی به ترکیب ایده آل خود رسیده و رفته رفته عملکرد تیم بهتر شده و بازی های بهتری به نمایش می گذاریم.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر روز پنج شنبه میزبان تیم سایپا خواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار