تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۲۰۹۵۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم نفت‌مسجدسلیمان دیگر تحمل حواشی داخلی را ندارد
 یک مربی فوتبال با اشاره به حواشی اخیر پیرامون تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، ضمن تاکید بر لزوم همدلی در چنین شرایطی، گفت: با توجه به این‌که بازیکنان دلخواه و درجه یکی جذب تیم نشده‌اند و مشکلات مالی نیز همچنان به قوت خود باقی هستند، این تیم دیگر تحمل کوچکترین فشار و حواشی داخلی را نداشته و ناهماهنگی میان واحدهای مختلف، مشکلات این تیم را بیشتر می‌کند و اختلافات داخلی همچون موریانه از درون، تیم نفت را خواهد خورد.

محسن بابادی  با بیان این‌که حضور امسال تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در لیگ برتر معجزه‌گونه بود، اظهارکرد: کسب مجوز حضور در مسابقات، آن هم در شرایطی که وزارت نفت زیر بار نمی‌رفت، شاهکاری بزرگ بود که همچون مرهمی التیام بخش بر درد کهنه فوتبال استان بود.

وی بیان کرد: باتوجه به هر سختی که بود، مشکل تیم‌های نفتی خوزستان برای حضور در لیگ بیستم حل شد و حالا باید با پیگیری‌های نمایندگان خوزستان، آن موردِ ۲ خطی که در قانون ذکر شده و دست وزارت نفت در جهت حمایت‌های مالی، اداری، سازمانی و... در خصوص تیم‌های نفتی را می‌بندد، در مجلس شورای اسلامی مطرح شده تا مردم فوتبال‌دوست استان به ویژه در شهرهای آبادان و مسجدسلیمان تا دقیقه ۹۰ دغدغه حضور یا عدم حضور این تیم‌ها را در لیگ برتر نداشته باشند.

این مربی فوتبال درباره اختلاف‌نظرها و حواشی اخیر پیرامون تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان، گفت: بهترین مرهم در این شرایط، همدلی است و حالا که به لطف تلاش‌ها و مساعدت‌های آقایان محسن رضایی، ورناصری نماینده شهر، هیات‌مدیره باشگاه و شخص آقای ناصری رئیس شرکت نفتِ شهر اولین‌ها، این تیم اکنون در لیگ برتر حضور دارد، تمام آحاد مردم و طیف‌های سیاسی خوزستان به ویژه شهرستان مسجدسلیمان باید از این تیم حمایت کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به این‌که بازیکنان دلخواه و درجه یکی جذب تیم نشده‌اند و مشکلات مالی نیز همچنان به قوت خود باقی هستند، این تیم دیگر تحمل کوچکترین فشار و حواشی داخلی را نداشته و ناهماهنگی میان واحدهای مختلف، مشکلات این تیم را بیشتر می‌کند و اختلافات داخلی همچون موریانه از درون، تیم نفت را خواهد خورد. پس، از تمام طیف‌ها و همچنین لیدرهای با تعصب، هیات مدیره، کادر فنی، بازیکنان و تمامی کسانی که دلسوز این تیم هستند، انتظار دارم دست‌های‌شان را محکم‌تر از همیشه در دستان هم گره کرده و به هدف مشترک خود که همان تیم و اعتلا و سربلندی نفت است فکر کنند، چرا که مردم خصوصا جوانان چندین شهر در خوزستان و استان‌های همجوار، چشم انتظار درخشش شیران زاگرس هستند.

بابایی گفت: بازی‌های ابتدایی نفت‌مسجدسلیمان در فصل جاری، از حساس‌ترین مسابقات این تیم بوده و باید مراقب بود، کاری نکنیم که خدایی ناکرده آخر فصل حسرت چنین روزهایی را بخوریم که چرا می‌توانستیم حمایت بهتری از تیم کنیم و انجام ندادیم. پس مبادا روزی برسد که بگوییم می‌توانستیم به حواشی دامن نزنیم اما صد افسوس که زدیم. حسرت نخوریم که می‌توانستیم یکدل شویم و چرا نشدیم. پس حتی اگر تفکرات هیات مدیره، مدیرعامل، مربیان و یا نگرش سیاسی آن‌ها باب میل نیست، باید چشم‌مان را روی این مسائل پیش پا افتاده و غرض‌ورزی‌های شخصی ببندیم تا نهایتا شاهد سربلندی نماینده استان در مصاف با دیگر تیم‌های کشور باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار