تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۲۰۹۵۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴۵ کارگاه تولید ماسک فعال در خوزستان فعالیت می کنند
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: در استان خوزستان، دو میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک تولید شده است و در حال حاضر ۴۵ کارگاه تولید ماسک فعال وجود دارد.

سرهنگ پاسدار یونس زبیدی اظهار کرد: بسیج سازندگی از ابتدای شیوع کرونا متولی اقدامات اصلی این بیماری بود و اقدامات مختلفی را از جمله راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و مواد شوینده در خوزستان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر در برنامه‌های مختلف این بسیج همکاری داشته‌اند، افزود: با فعال کردن گروه‌های جهادی، دو هزار و ۲۰۰ گروه جهادی این کارها را انجام داده‌ایم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) تصریح کرد: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری، بسته کمک‌های مؤمنانه را برای نیازمندان تدارک دیده‌ایم و در نهایت، ۴۹۰ هزار بسته معیشتی، پنج هزار و ۳۰۰ کارت هدیه به ارزش ۲۰۰ هزار تومانی، یک میلیون و ۸۰۰ هزار پُرس غذای گرم، یک هزار و ۳۶۱ کمک جهیزیه به ارزش ۴۵ میلیون تومانی (یخچال، فریزر، گاز و غیره) و همچنین ۶۴ هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

زبیدی خبر داد: ۱۱۰ هزار بسته گوشت و مرغ توزیع شده و ۲۴ هزار نقطه از اماکن مذهبی و مدارس و ۲۲ هزار نقطه عمومی نیز ضدعفونی انجام شده است.

وی با اشاره به توزیع ۴۹۰ هزار قرص نان بین نیازمندان، عنوان کرد: ۲۵۰ هزار بسته بروشورهای آموزشی در خصوص آشنایی با بیماری، راه‌های پیشگیری، پروتکل‌های بهداشتی و درمان طراحی، چاپ و توزیع شد؛ همچنین ۳۵۰ هزار نفر آموزش چهره به چهره حضوری در مناطق برای هشدار دهی به مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) با اشاره به تولید و توزیع حدود ۲۰۰ هزار دستکش، یادآور شد: دو میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک نیز تولید شد که به صورت میانگین روزانه، ۲۰۰ هزار ماسک در هر کارگاه تولید شده است؛ همچنین در حال حاضر ۴۵ کارگاه تولید ماسک فعال وجود دارد.

سرهنگ پاسدار زبیدی در پایان به تولید و توزیع ۱۵۰ هزار دست گان پزشکی بین بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: تاکنون بالغ‌بر ۱۱ هزار مأموریت از سوی نیروهای جهادی انجام دادیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار