تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۲۰۸۶۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم رفع تعلل در پروژه‌های شهری اهواز
 استاندار خوزستان با اشاره به شرایط پیشرفت پروژه‌های شهری اهواز گفت: تعلل در اجرای برخی پروژه‌ها به عدم هماهنگی دستگاه‌های مختلف برمی‌گردد که باید دستگاه‌ها با شهرداری اهواز همکاری کنند و شهرداری نیز باید پیمانکاران را موظف به اجرای سریع پروژه‌ها کند.

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اهواز که امروز (۱۰ آبان‌ماه) برگزار شد، با اشاره به انجام پروژه‌های شهری در حوزه زیرساختی و تسهیل تردد اظهار کرد: اقداماتی نیز در راستای رفع عقب‌افتادگی‌های اهواز در حال انجام است که این اقدامات، مسیر تردد را تسهیل می‌کند و تمرکز و تراکم در مرکز شهر را کاهش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ارتقای وضعیت منطقه‌های مختلف به منظور عدالت‌محوری و توسعه متعادل اهواز نیز در دستور کار شهرداری است.

شریعتی با بیان اینکه میلیاردها ریال برای اجرای این پروژه‌ها در حال هزینه است، گفت: شرایط پیشرفت پروژه‌های شهری اهواز متفاوت است اما عمده پروژه‌ها پیشرفت خوبی دارند. تعلل در اجرای برخی پروژه‌ها به عدم هماهنگی دستگاه‌های مختلف برمی‌گردد که باید دستگاه‌ها با شهرداری اهواز همکاری کنند و شهرداری نیز باید پیمانکاران را موظف به اجرای سریع پروژه‌ها کند.

وی تصریح کرد: پس از این بازدید جلسه‌ای با دستگاه‌هایی که در مسیر این پروژه‌ها ابنیه یا تاسیساتی دارند و بعضا موجب کند شدن کار شده‌اند، خواهیم داشت تا هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

استاندار خوزستان بیان کرد: یک سری اقدامات برای تامین منابع مالی و تنوع در این مسیر برای کارهای زیرساختی توسط شهرداری اهواز در حال انجام است که بعضا با موانعی مواجه شده‌اند که جایگاه قانونی ندارند و باید دستگاه‌ها کمک کنند هر چه سریع‌تر پروژه‌ها با رقم کمتری انجام شوند و با از دست ندادن زمان، از منابع موجود منافع بیشتری به دست بیاوریم.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید کمک کنند تا موانع برداشته شود و اهواز توسعه‌یافته‌تری داشته باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار