تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۲۰۸۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاغل ردیف ۳ و ۴ شامل محدودیت‌های کرونایی کدامند؟
  جزئیات تعطیلی‌ها و محدودیت‌های کرونایی در کشور و خوزستان در شغل‌های ردیف ۳ و ۴ اعلام شد.

 بنا به اعلام استانداری خوزستان، در ۴۳ شهرستان قبلی محدودیت‌های کرونایی شامل محدودیت در شغل‌های ۲ و ۳ و ۴ اعمال شده است که در استان خوزستان، مسجدسلیمان جزو ۴۳ شهرستان قبلی بود.

مراکز ۲۵ استان شامل محدودیت کرونایی و محدودیت در شغل‌های ردیف ۳ و ۴ شده‌اند که مرکز استان خوزستان (اهواز) نیز جزو این مراکز است.

این محدودیت‌ها به مدت ۱۰ روز و از روز چهارشنبه ۱۴ آبان تا روز جمعه ۲۳ آبان اعمال خواهد شد که امکان تمدید دوباره وجود دارد.

گروه شغلی ۳:

دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، کاهش زمان فعالیت مراکز اداری دولتی و غیر دولتی و انجام دورکاری.

سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کاهش زمان فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری، مساجد و مصلی‌ها و برگزاری آزمون‌های حضوری.

گروه شغلی ۴:

برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو.

حرم امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حرم حضرت عبدالعظیم، امامزاده صالح، حرم حضرت احمد ابن موسی و شبستان مسجد جمکران، مدارس شبانه‌روزی، انجام دورکاری شاغلین گروه حساس، کافه، قهوه‌خانه و چایخانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهر بازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه ورزشی سالنی.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار