تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۰۸۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگروه توسعه اشتغال و اقتصاد در دزفول تشکیل شد
  سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: کارگروه توسعه اشتغال و اقتصاد دزفول با هدف بررسی راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی شهرستان تشکیل شد.

  علی فرهمندپور شنبه در نشست ستاد تسهیل سرمایه گذاری در محل فرمانداری دزفول افزود: نخستین مقوله در تشکیل این کارگروه، شناسایی ظرفیت‌های مغفول مانده در سطح شهرستان از قبیل کارخانه‌های راکد یا طرح‌های متوقف شده است.
وی ادامه داد: ایجاد فرصت‌های کوتاه مدت از قبیل مشاغل خانگی، ایجاد فرصت‌های بلندمدت از قبیل راه اندازی کارخانه‌ها و رفع موانع ایجاد کارخانه هایی مانند قند در سطح شهرستان از دیگر اهداف راه اندازی این کارگروه است. 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول درخصوص راه اندازی  شهر گلخانه‌ای ۱۸۵ هکتاری دزفول نیز گفت: تاکنون هفت نشست درخصوص اشتغال و اقتصاد در دزفول برگزار شده و  ۷۷ قطعه گلخانه در حال خلع ید است.

وی افزود: این واحدها با وجود اخد مجوز برای احداث گلخانه به فعالیت‌های اقتصادی دیگری روی آورده‌اند که بزودی رای به خلع ید آنها صادر می‌شود.
فرهمندپور با بیان اینکه یک کارگروه دیگر از درون این کمیسیون برای واگذاری مجدد قطعه‌های خلع ید شده به افراد واجد شرایط تشکیل شده است، گفت: تاکنون ۱۳ بازدید از شرکت هایی که تولید داشته اما به دلایل مختلف راکد شده اند انجام و برای راه اندازی مجدد مشکلات آنها بررسی شده است.

وی به سوابق این کارگروه اشاره کرد و گفت: اعضای این کارگروه سوابق مختلفی در حوزه‌ طرح‌های اقتصادی داشته‌اند و یا افرادی هستند که به نوعی طرح‌های موفقی را در سطح شهرستان و کشور  اجرا کرده‌اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار