تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۲۰۸۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در خوزستان گشایش یافت
  مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری خوزستان امروز با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح شد.

 استاندار خوزستان شنبه در مراسم افتتاح این مرکز در سرسرای سازمان صمت استان با اشاره به تحریمهای ظالمانه غرب علیه کشورمان بیان کرد:  مسوولان آمریکایی گفته بودند ایران به مدت سه ماه براثر فشار این تحریم ها به زانو در خواهد آمد ولی دیدیم که آنها در نهایت به هدف خود نرسیدند و ایران همچنان مقتدرانه ایستاده است.

غلامرضا شریعتی بیان کرد: هر چند در این شرایط وضعیت معیشتی مردم بسیار سخت شده اما در برابر کشورهای مستکبر تسلیم نشدند و با رونق تولید در کشور و خلق کار و ثروت مانع تحقق اهداف شوم دشمنان اسلام و انقلاب  شدند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تکیه بر تولید داخلی، عامل ایستادگی کشور در برابر ظلم و فشار است افزود: به همین دلیل باید از تولید حمایت کنیم و در این شرایط خاص به تولیدکنندگانی که دچار مشکل هستند باید به صورت اورژانسی رسیدگی شود.

وی اظهار داشت: در این مرکز به تیم های جهاد نیاز است تا در کمترین زمان به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی کنند و از توقف چرخهای تولید جلوگیری نمایند.

شریعتی تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با سازمان صمت در این مرکز برای کمک به واحدهای تولیدی هستند.

 اجرای ۹۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل خوزستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در ادامه این مراسم بیان کرد: در ۶ ماهه امسال ۶۶۷ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تصویب شد که ۹۰ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

امیرحسین نظری ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی واحدهای تولیدی در خط مقدم مبارزه با این شرایط هستند و ضروری است که مشکلات تولیدکنندگان بررسی و برطرف شود.

وی گفت: مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و از ساعت ۲۰ تا هشت صبح فردای آن روز به صورت تلفنی آماده دریافت مشکلات واحدهای تولیدی جهت بررسی مشکلات است.

نظری اظهار داشت: ۲ شماره تلفن ثابت ۰۹۰۴۶۳۲۰۴۰۵ و ۰۶۱۳۴۴۴۹۲۷۹ آماده دریافت مشکلات واحدهای تولیدی است.

مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی با دستور مقام معظم رهبری و با نظارت وزارت صمت در تمامی کشور و خوزستان برای رسیدگی به مشکلات واحدها تولیدی برای نخستین بار راه اندازی شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار