تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۲۰۸۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصوبات کمیته توسعه متوازن شهرستان ماهشهر سریعتر اجرایی شوند
  معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری ماهشهر بر لزوم تسریع در عملیاتی شدن پروژه‌ها و مصوبات کمیته توسعه متوازن شهرستان ماهشهر توسط شرکت‌های پتروشیمی و دستگاه های دولتی تاکید کرد.

عادل عکرش با اشاره به استقرار کانون‌های تخصصی تحکیم و تعالی خانواده در شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی شهرستان ماهشهر، اظهارداشت: عملیاتی شدن مصوبات کمیته متوازن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا این روند در ارتقاء شاخص‌های توسعه شهرستان تاثیرگذار است.

به گفته وی بخش قابل توجهی از این مصوبات مربوط به مجموعه صنایع پتروشیمی مستقر در شهرستان هستند.

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری ماهشهر با بیان اینکه کانون‌های تخصصی تحکیم و تعالی خانواده از روز گذشته فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده‌اند، گفت: تاکنون برای فعالیت این کانون‌ها ۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که با همراهی مشاوران تربیتی، روانشناسان، مشاوران خانواده و کانون های فرهنگی و فرهنگسراها به شهروندان خدمات تخصصی ارائه می‌کنند.

عکرش تصریح‌کرد: قرار است با برنامه‌ریزی که از سوی کمیته مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس و حمایت مالی شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، فجر، کارون و بوعلی صورت می‌گیرد، پنج طرح خرسند سازی دیگر در این شهرستان به اجرا گذاشته شود.

بر اساس این گزارش، کمیته متوازن شهرستان ماهشهر با دستور استاندار خوزستان از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و شورای تامین استان بر حسن اجرای مصوبات این کمیته نظارت دارد.

غلامرضا شریعتی پیش از این در خصوص مشارکت  صنایع و شرکت‌های مستقر در ماهشهر بیان داشت: این صنایع باید توجهات خود را به مناطق اطراف خود بیشتر کنند و این درحالی است که برنامه‌های دولت برای اشتغال پایدار مردم ماهشهر را با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد تا نقص‌های گذشته برطرف شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار