تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۲۰۸۶۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساعت اداری در اهواز و مسجدسلیمان کاهش یافت
  استاندار خوزستان گفت : ساعت اداری در شهرستانهای اهواز و مسجدسلیمان یک ساعت کاهش یافت.

 غلامرضا شریعتی روز شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در اداره کل مدیریت بحران خوزستان اظهار داشت: زمان فعالیت اداری در این  ۲ شهرستان به ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ تغییر یافت.
وی افزود: با توجه به وضعیت فعلی مراسم یوم الله ۱۳ آبان در هیچ  نقطه از استان برگزار نخواهد شد و همه از طریق فضای مجازی انزجار خود را نسبت به آمریکا اعلام‌ می‌داریم.
استاندار خوزستان ضمن تبریک ولادت نبی اکرم (ص) به مردم شریف استان گفت: از  همه درخواست میکنم درخانه بمانند و به صورت مجازی این روز بزرگ را به یکدیگر تبریک بگویند.
وی افزود: شرایط استان در حال حاضر در وضعیت پایداری قرار دارد اما روند شیوع بیماری فزاینده ودر سطح بالایی است درواقع شدت شیوع بیماری در مقایسه با دوره اوج پیشین که آن را کنترل کردیم ، در حال حاضر بیشتر است .
استاندار خوزستان تاکید کرد:متاسفانه استفاده مردم  از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یافته است وقتی پروتکل‌ها رعایت نشوند آثار خود را ظرف یک هفته تا ۱۰ روز بعد نشان می‌دهد.
وی گفت: از همه نخبگان، سمن‌ها و انجمن‌ها درخواست می‌کنیم که مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمع‌ها دعوت و تشویق کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار