تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۰۸۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده شوش:
دشمن از هیچ تلاشی برای ناامیدی مردم دریغ نمی‌کند
 نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی مردم را یکی از پایه‌های اصلی ثبات و امنیت در کشور دانست و گفت: استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای نامید کردن مردم ایران دریغ نمی‌‍‌کند.

محمد کعب عمیر روز شنبه در آیین معارفه رئیس دادگستری شوش در سالن امور ترییتی این شهرستان افزود: مسئولان باید با رفع مشکلات مردم و کسب رضایت مندی آنها روح امید را در جامعه بدمند و توطئه دشمنان را خنثی کنند.
علی غیاثوند معاون قضایی رییس دادگستری استان خوزستان نیز خواستار همکاری دستگاه های اجرایی با قوه قضایی برای پیشگیری از وقوع جرم شد و گفت: خدمت به مردم یک فرصت است و مسوولان باید قدر آن را بدانند.
معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان نیز اظهارداشت: شوراهای حل اختلاف خوزستان در امر پیشگیری از وقوع جرم و توسعه فرهنگ صلح وسازش اقدام به تشکیل شورای حل اختلاف ویژه عشایر کردند.

عبدالعباس زبیدی‌نیا افزود: فعالیت‌های خوبی با استفاده از ظرفیت‌های سران عشایر انجام شده است که باید از این فعالیت‌ها حمایت و تلاش مضاعفی برای پیشگیری از وقوع جرم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام مهدی علیزاده امام جمعه شوش با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه امنیت گفت: با توجه به شرایط فعلی و نارضایتی‌های مردمی انتظار می‌رود دستگاه قضایی محکم‌تر و سریع‌تر با مفسدان و محتکران برخورد کند.
اسکندر خطایی در این آیین به عنوان رییس جدید دادگستری شوش معرفی و از زحمات صادق جعفری چگنی قدردانی شد.
خطایی پیش از این در دادگستری اندیمشک مشغول به خدمت بوده است.

جعفری چگنی نیز بعنوان رییس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان منصوب شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار