تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۲۰۸۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روستای تاریخی قطرانی سفلی نیازمند نگاه ویژه است
صبری پور با تاکید بر نگاه ویژه به روستای تاریخی قطرانی سفلی در بخش مرکزی شادگان گفت: رفع مشکلات روستا در دستورکار است.
 امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان  با تاکید بر نگاه ویژه به روستای تاریخی قطرانی سفلی در بخش مرکزی این شهرستان گفت: رفع مشکلات عمرانی در این روستا طی بازدیدی که امروز انجام شد، در دستورکار قرار گرفت.

او با اشاره به قدمت تاریخی این روستا و ارزش آن در حوزه فرهنگی افزود: رفع مشکلات عمرانی شامل؛ زیر سازی و آسفالت معابر همچنین مشکل برق و روشنایی آن باید در اسرع وقت مرتفع شوند.

صبری پور اظهار داشت: رسیدگی به روستا‌هایی نظیر قطران سفلی سبب رونق گردشگری، ایجاد اشتغال، معرفی آن‌ها به گردشگران و علاقمندان به مکان‌های تاریخی و همچنین جلوگیری از مهاجرت از روستا‌ها به شهر‌ها خواهد شد، ضمن اینکه باید به مطالبات بحق ساکنان رسیدگی شود و امکانات مطلوبی در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه به بازدید از تالاب بین المللی شادگان به همراه کعبی راد رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و مجدمی رئیس اداره محیط زیست اشاره و بیان کرد: با ورود جدی بخشدار خنافره و تشکیل جلسه با موضوع رفع مشکل این تالاب بین المللی در روستای صراخیه طی ۲۴ ساعت آینده تصمیمات جدی در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار